  • 1. Data: 2010-01-03 11:02:11
    Temat: Dlaczego tekst po prawej stronie
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Treść index.htm:

    <head>
    <title>page under construction</title>
    </head>
    page under construction

    Gdy przeglądam stronę http://borneq.webpark.pl/index.htm
    wtedy napisy "page under construction" i "Druga" znajdują się w prawym górnym rogu.
    Dlaczego?

  • 2. Data: 2010-01-03 11:39:46
    Temat: Re: Dlaczego tekst po prawej stronie
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2010-01-03 12:02, Borneq pisze:

    > Gdy przeglądam stronę http://borneq...
    > wtedy napisy "page under construction" i "Druga" znajdują się w prawym górnym rogu.
    Dlaczego?

    U mnie po lewej. Dlaczego? :-P

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 3. Data: 2010-01-03 12:30:53
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "monter.FM" <s...@m...fm> napisał w wiadomości
    > U mnie po lewej. Dlaczego? :-P

    W przeglądarkach K-MEleon i IE jest normalnie po lewej a poza tym można zwijać okno
    Webparku i posiada ono dwa linki. Czyli wychodzi na to że to błąd Firefoxa.

  • 4. Data: 2010-01-03 13:19:38
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-01-03 13:30, Borneq wrote:
    > W przeglądarkach K-MEleon i IE jest normalnie po lewej a poza tym można zwijać okno
    Webparku i posiada ono dwa linki.
    > Czyli wychodzi na to że to błąd Firefoxa.

    K-Meleon i Firefox pracują na tym samym silniku, więc najpewniej Ci
    jakiś dodatek miesza.
    U mnie w Firefoksie 3.5.6 tekst jest do lewej.

  • 5. Data: 2010-01-03 14:13:40
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości
    > K-Meleon i Firefox pracują na tym samym silniku, więc najpewniej Ci
    > jakiś dodatek miesza.
    > U mnie w Firefoksie 3.5.6 tekst jest do lewej.

    Ma noscript, gdy wyłączę JavaScript wtedy mam po lewo i nie widze reklam

  • 6. Data: 2010-01-04 15:24:43
    Od: Wywrota <a...@g...com>

    On 3 Sty, 14:19, Paweł Piskorz <n...@p...nie?> wrote:

    okno Webparku i posiada ono dwa linki.

    > K-Meleon i Firefox pracują na tym samym silniku, więc najpewniej Ci
    > jakiś dodatek miesza.
    > U mnie w Firefoksie 3.5.6 tekst jest do lewej.

    A u mnie też w FF wersja 3.5.6 jest po prawej
    Ale, tak jak pisze Borneq z wyłączoną obsługą jest normalnie

  • 7. Data: 2010-01-04 17:39:49
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-01-04 16:24, Wywrota wrote:
    > A u mnie też w FF wersja 3.5.6 jest po prawej
    > Ale, tak jak pisze Borneq z wyłączoną obsługą jest normalnie

    U mnie na trzech różnych profilach - w tym jeden czysty - jest do lewej.
    W żadnym profilu nie mam noscripta, więc prawdopodobnie to jego wina -
    spróbujcie go odinstalować i zobaczcie wtedy.

  • 8. Data: 2010-01-06 13:51:40
    Od: Wywrota <a...@g...com>

    On 4 Sty, 18:39, Paweł Piskorz <n...@p...nie?> wrote:

    > U mnie na trzech różnych profilach - w tym jeden czysty - jest do lewej.
    > W żadnym profilu nie mam noscripta, więc prawdopodobnie to jego wina -
    > spróbujcie go odinstalować i zobaczcie wtedy.

    Ja nie korzystam z NoScript'a ale pomyślałem że to może wina AdBlocka
    i gdy go wyłączyłem strona jest poprawnie w prawym górnym rogu. Czyli
    blokowanie skryptów z reklamami tak działa na twoją stronę, zmień
    hosting lub bardziej się postaraj.