-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-
online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.c
om!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
<4cbf9bb1$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
<i9po9s$ls3$1@news.task.gda.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 21 Oct 2010 21:24:46 GMT
Lines: 15
Message-ID: <4cc0af9e$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1287696286 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22795 80.52.166.102:43294
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319739
[ ukryj nagłówki ]begin Filip KK
> Problem tkwi w tym, że ludzie na końcu wpuszczają tych jadących drugim
> pasem i przez to jest zablokowany cały czas pas właściwy.
Chodzi o to, żeby każdy wpuścił jednego. Wtedy nic nie jest zablokowane.
I nie ma żadnego pasa "właściwego", oba są właściwe.
Reszty głupstw nie mam siły komentować...
> Albo jeszcze inaczej... Zastosować linię warunkowego zatrzymania i
> tablica kierująca samochodami! :D
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.10 23:25 to
- 21.10.10 23:51 to
- 21.10.10 23:53 to
- 21.10.10 23:54 to
- 22.10.10 00:14 J.F.
- 22.10.10 00:24 masti
- 22.10.10 00:24 masti
- 22.10.10 00:57 Tomasz Pyra
- 22.10.10 08:01 masti
- 22.10.10 08:59 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 09:03 PJ
- 22.10.10 09:42 J.F.
- 22.10.10 10:29 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 11:03 J.F.
- 22.10.10 11:11 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=