eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Tue, 7 May 2024 18:08:24 +0200
    <4...@h...invalid>

    Dnia Tue, 7 May 2024 13:53:18 -0000 (UTC), Arnold Ziffel napisał(a):

    >A świat to ludzie, którzy mają różne potrzeby. M.in. takie jak ja.
    Tak ale interes twój się kończy tam gdzie zaczyna się interes świata.
    Dlatego rządy stosują kij i oby skuteczny. Bo do rządów już dotarło co
    trzeba zrobić. Węglową Ostrołękę w ostatniej chwili przerobili na gazową
    szczytówkę, nabrali obrotów w sprawie atomówek. Wkrótce dożyjesz
    zamknięcia ostatnich kopalni.

    >Administracyjnie niech się rząd zajmie przechodzeniem z węgla na OZE i na
    >atom. Na lepsze to wyjdzie niż kolejne zakazy.
    No przecież to robi. Pewnie dlatego że taka moda a może dlatego że
    iluminaci nakazali?

    >Istnieje bardzo skuteczny sposób na zmniejszenie emisji CO2:
    Ludzkość przegięła pałę mnożąc się ponad wytrzymałość planety. Kryzys
    klimatyczny jest jednym z wielu obecnych kryzysów i różni się od nich
    jedynie tym że jest powszechnie znany. Liczbę ludzi należy zmniejszyć a
    co najmniej nie powiększać, tylko kłopot w tym że rozmaitym matołom
    kojarzy się to z wyłącznie mordowaniem zbędnych ludzi.

    >Jak chcesz zmieniać świat, to zacznij od polityków i celebrytów, którzy
    >latają sobie prywatnymi odrzutowcami.
    Charakterystyczne dla narcystycznych socjopatów - inni są winni, od nich
    zacznijcie. Poza tym, rada kompletnie bez sensu, bo ci co nadużywają
    majątku do zanieczyszczania planety powodują pomijalnie małe szkody w
    porównaniu do rzesz biedaków. Bogaczy jest po prostu za mało.

    >Zakładasz, że miałoby mnie interesować, za kogo mnie masz
    Nie zakładam, wiem. A skąd? Bo odpisujesz. Nie zadzieraj nosa.

    > Sugerujesz, że przejście na BEV jest jedynym sposobem na zahamowanie zmian
    > klimatu? Jeśli tak, to niestety jesteś oderwany od rzeczywistości, ale nie
    > będę ci niczego udowadniał.
    Oczywiście się mylisz. Nie czytasz tego co piszę i, jak to ująłeś,
    "walczysz z chochołami". Jakbyś czytał i deko myślał, to byś zauważył że
    gdzie indziej już napisałem o rozkładzie emisji CO2 pomiędzy różne
    źródła. To że są różne źródła nie znaczy że możemy se wyjąć ICE spod
    przemian, bo Ziffel je lubi.
    --
    Jacek
    I hate haters.