eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Tue, 7 May 2024 18:04:21 +0200
    <4...@h...invalid>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <3...@h...invalid>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Ok, samoloty celebrytów są prywatne. Ja też nie wyrzucam, tylko widzę
    > hipokryzję (to akurat o politykach). Zakazują nam wszystkiego, wprowadzają
    > kolejne ograniczenia, a sami zamiast świecić przykładem emitują więcej
    > CO2, niż normalny obywatel wyemituje przez rok.

    Ja nawet tej dysproporcji im nie wyrzucam, bo absurdalną dla mnie jest
    myśl, że wszyscy powinni żyć tak samo. Zakazywania też by dało się im
    zakazać, gdyby tylko ludziom chciało się tego chcieć. Prywatnym niczego
    nie bronię. Sąsiad z sąsiedniej ulicy ma helikopter, w dodatku całkiem
    fajny. A nawet celebrytą nie jest. W ogóle ludzie mają różna rzeczy,
    ale to nie wzbudza moich emocji. Wiem, że paru znajomych ma elektryczny
    wehikuł. O wielu innych tego nie wiem, bo skąd. Zupełnie normalni ludzie,
    ci znajomi -- co ich będę o takie rzeczy pytał. Natomiast gdyby czerpać
    wiedzę tylko z Usenetu, możnaby przypuszczać, że nabywcy elektryków to
    same świry i porąby owładnięte myślą, jak by komuś dokopać. To nieprawda.

    --
    Jarek