eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-05 07:57:20
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-05-2024 o 19:54, Shrek pisze:

    > Osobiście i wcale nie ułomek. Konkretnie firma kupiła elektryki bo
    > modnie, piarowo dobrze i pewnie z dopłatą. Miesiąc temu lizing się
    > skończył i z ulgą odebrał hybrydę. Wszyscy inni w firmie tez zmienili na
    > hybrydy a prezes na spalinkę.

    Zobaczymy w jakim tempie będzie chciał wrócić do bev....

    Też kiedyś dałem się tak nabrać, jak wprowadzili opłaty za prąd na
    stacjach i kupiłem hybrydę zamiast bev.
    I doposażyłem ją w lpg, żeby koszty zrównały się z tymi w elektryku
    ładowanym na zewnętrznych stacjach.

    Ale już po dwóch miesiącach używania hybrydy, kupiłem elektrycznego
    smarta, żeby chociaż po mieście wygodnie jeździć.
    Ale i to okazało się za mało - wycie cvt, wraz z brakiem mocy, nawet w
    porównaniu do 3 razy słabszego smarta, okazało się nie do pokonania i po
    10 miesiącach znowu bev zastąpił hybrydę.
    Teraz mam już ich w sumie 6 (w tym dwa rowery).