  • Data: 2023-11-05 01:27:23
    Temat: Re: Dlaczego elektryki sa drogie?
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.11.2023 o 16:14, J.F pisze:

    > Tak czy inaczej - nie pojade tym 100km nad jezioro na jeden dzien,
    > ani na narty, nawet 10km ze "wsi" do "miasta" moze być problemem,
    > bo po prostu za długo, jak na codzienne dojazdy do pracy.
    > Kon galopuje w miare szybko, ale tez szybko się męczy ...

    10km to ... koń jak hulajnoga, nie widzę problemu. Konie to nie jest
    kosmos, nadal je hodują, kilometr stąd pasą się na łące. Jakby miały być
    tak duże problemy z paliwami to spokojnie mogły by wrócić.

    > Jak energii dla przemysłu zabraknie, to nie pojedziesz Twizzy, nie
    > będzie Cię stać :-(

    Dlatego mówię, że wrócą konie :-) Ale to jakbym musiał z gniazdka
    ładować a jak z panela to już nie :-) Twizy pisze się przez jedno "z".