-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Dlaczego TN-S a nie IT?
References: <ngvc51$fi$1@usenet.news.interia.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<5733937f$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: : : :
Date: Wed, 11 May 2016 23:34:22 +0200
User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
Lines: 24
NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
X-Trace: 1463002462 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 688 77.253.217.116:17236
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:699865
[ ukryj nagłówki ]Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:
>> Żyją, bo maja świadome podejście do materii. A nie z powodu genialnie
>> bezpiecznych instalacji. Ja nie podzielam poglądu, że używanie wszędzie
>> poduszek powietrznych, a-be-esów
>
> IMO nawet zwiększa bo se taki myśli "mam poduszki i abs to zapierdalam"
> i zabija dziadka Włodka jadącego maluchem.
Tylko z rzetelności badawczej napisałem, że nie powoduje to spodziwewnego
podwyższenia bezpieczeństwa -- nikt wyników takich badań nie publikował.
Hipotezę też mam taką, że gdyby zamiast obowiązkowej poduszki w kierownicy
był tam obowiązkowy wystający szpikulec, to by bezpieczeństwo wzrosło.
Mechanizm nieco zbliżony do tego, który sprawia, że kierowcy pod wpływem
alkoholu powodują mniej wypadków niż trzeźwi. Ten fakt już ma oparcie
w statystykach policyjnych. Bada się zawartość alkoholu u sprawców kolizji,
robi się to też w wyrywkowych kontrolach na drogach. W tym drugim przypadku
odsetek bywa większy. Po prostu kierowcy, który cośtam sobie może wczoraj
łyknęli, bardziej dbają o jazdę zgodną z przepisami, by nie narazić się
na zatrzymanie przez policję. I to powoduje, że jadą bezpieczniej, mniej
im się zdarza wypadków.
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.16 09:18 Ghost
- 12.05.16 10:05 Jarosław Sokołowski
- 12.05.16 10:53 ACMM-033
- 12.05.16 10:59 RoMan Mandziejewicz
- 12.05.16 11:29 J.F.
- 12.05.16 11:33 Jarosław Sokołowski
- 12.05.16 11:43 Jarosław Sokołowski
- 12.05.16 12:03 J.F.
- 12.05.16 12:25 Ghost
- 12.05.16 13:07 Jarosław Sokołowski
- 12.05.16 13:10 Jarosław Sokołowski
- 13.05.16 04:02 Tomasz Wójtowicz
- 13.05.16 09:51 Ghost
- 13.05.16 10:02 Jarosław Sokołowski
- 13.05.16 11:36 Ghost
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8080
- Portowanie CP/M
- radyjko
- Re: Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- Akumulatory VRLA
- ładowarka zmarła
- Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- nawigacja satelitarna
- SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- Głośnik piezoelektryczny
- Mala autonomiczna kamera monitoringu
- czas na emeryturę i EB
- Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=