  • 51. Data: 2015-01-03 10:29:47
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    > Tylko najpierw trzeba zrobić 365 kursów na niusy by się dowiedzieć, że
    > się jednak ma 3 sieci a nie 4.

    Nie opowiadaj bajek o nadzwyczajnych kretynach.
    Ja nie dowiadywałem się na grupie, tylko jak każdy, z informacji w
    telefonie. I za kilka godzin mogłem korzystać z Orange we wszystkich
    aktywacjach.
    ---
    Ale jakich kretynach i jakich informacjach ? ledzi

  • 52. Data: 2015-01-03 10:46:49
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 08:37, z pisze:
    > Jaką dostałeś informację? Konkretnie.

    Konkretnie, to już nie pamiętam, bo to było latem. Ale nie przypuszczam,
    żebym dostał inny komunikat, niż wszyscy inni.
    Problem mogli mieć, jak zwykle, tylko inteligentni inaczej. :)
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 53. Data: 2015-01-03 19:47:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 10:46, Akarm pisze:

    > Konkretnie, to już nie pamiętam, bo to było latem. Ale nie przypuszczam,
    > żebym dostał inny komunikat, niż wszyscy inni.
    > Problem mogli mieć, jak zwykle, tylko inteligentni inaczej. :)

    Ja dostałem taki:
    "Szanowny kliencie PLAY. Dazymy do zapewnienia ci najwyzszej jakosci
    polonczen. Ustaw w telefonie automatyczny wybór sieci i korzystaj z
    najlepszego dostepnego zasiegu. www.play.pl/rk"

  • 54. Data: 2015-01-03 20:12:00
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-03 o 9:58, z pisze:

    > I zrobił badania z których mu wyszło że X ludzi nie zauważy, Y zauważy
    > ale oleje a Z będzie wku... i coś zrobi przy podpisywaniu kolejnej umowy
    > (zagłosuje nogami)
    > Chodzi o to żeby jak najmniej ludzi było X i Y bo na regulacje unijne to
    > chyba nie liczycie (czy inne opiekuńcze państwo) ;-)

    Obstawiam że X przeważa.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 55. Data: 2015-01-03 21:25:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <54a83927$0$2656$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl>
    wrote:

> [...]
    > "Szanowny kliencie PLAY. Dazymy do zapewnienia ci najwyzszej jakosci
    > polonczen. Ustaw w telefonie automatyczny wybór sieci i korzystaj z

    Naprawde napisali 'polonczen'?
    --
    TA

  • 56. Data: 2015-01-05 14:46:07
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "xxx" <k...@o...pl> napisał:

    > dlaczego reklamy i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłamią????

    Bo jesteś za głupi, żeby sięgnąć do źródła:
    http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/zasieg-czt
    erech-sieci-pytania/zasieg-czterech-sieci-pytania.ht
    ml

    JoteR

  • 57. Data: 2015-01-05 14:54:13
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "z" napisał:

    > teraz mam się udać

    Skoro za pierwszym razem się nie udałeś... ;->

    > i grzecznie poprosić o włączenie

    Grzeczność nigdy nie zawadzi.

    > To ja jestem nie normalny?

    Pszemol ma kozetkę, stawiał tu już kiedyś diagnozy, może i teraz postawi ;->

    A tak naprawdę jedyne miejsce, gdzie musisz się udać, to najbliższy
    komputer, sprawę załatwiasz przez Play24. W przypadku niezarejestrowanych
    kart podpiętych pod konto, konsutant zadzwoni do ciebie i poprosi o PUK. No
    tak, musisz jeszcze udać się w miejsce, gdzie leży twój telefon ;->

    JoteR

  • 58. Data: 2015-01-05 18:47:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Jan 2015 14:46:07 +0100, JoteR napisał(a):

    > Bo jesteś za głupi, żeby sięgnąć do źródła:
    > http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/zasieg-czt
    erech-sieci-pytania/zasieg-czterech-sieci-pytania.ht
    ml

    "Dlaczego muszę się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta w celu
    włączenia zasięgu sieci Orange, a nie musze tego robić w przypadku np.
    Plusa?

    Zasięg sieci Orange i T-Mobile jest bardzo zbliżony, ze względu na to,
    że buduje go jedna firma NetWorks!. Dlatego Play zdecydował się na
    udostępnienie głównie sieci T-Mobile. Jednak jeżeli w Twoim miejscu
    zamieszkania częściej dostępny jest zasięg sieci Orange niż Play czy
    T-Mobile, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by udostępnili na
    Twojej karcie SIM możliwość korzystanie z tej sieci. "

    No, faktycznie ... ale jednak jajca.
    Jedna siec, a zalogowanie przez jednego klienta wlaczone, a przez
    drugiego wylaczone.

    Oj, wietrze roznice w rozliczeniach.
    Ktos sledzil decyzje UKE, moze stawki narzucone z gory ?

    J.

  • 59. Data: 2015-01-05 21:42:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 14:54, JoteR pisze:

    > A tak naprawdę jedyne miejsce, gdzie musisz się udać, to najbliższy
    > komputer,

    Oczywiście że sobie już odblokowałem blokadę ;-)
    tylko kto mi zapłaci za stracony czas podczas ważnych uroczystości
    rodzinnych kiedy to miałem notoryczne problemy z zasięgiem (wcześniej
    tego nie było problemów w tej miejscowości) A za straty moralne.. ;-)

    A serio. O 22.00 w zawieruchę i mróz musiałem czekać w samochodzie z
    płaczącym dzieckiem bo się nie mogłem dodzwonić.

    Tak wiem. Moja wina bo nie śledziłem grupy przez miesiąc.

    Śmieszne?

  • 60. Data: 2015-01-05 22:01:38
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "z" napisał:

    > O 22.00 w zawieruchę i mróz musiałem czekać w samochodzie
    > z płaczącym dzieckiem bo się nie mogłem dodzwonić.

    Dlaczego nie używasz karty Orange, skoro to jedyna sieć, w jakiej masz
    zasięg? Bo jak rozumiem, nie miałeś zasięgu nie tylko Play, ale także Ery i
    Plusa. Jak pech to pech - zapewne nabliższa stacja benzynowa z automatem
    telefonicznym (o starterze Orange nie wspominając) była również poza
    zasięgiem twojego samochodu?

    > Tak wiem. Moja wina bo nie śledziłem grupy przez miesiąc.
    >
    > Śmieszne?

    Z całym szacunkiem - żałosne.

    JoteR