  • 41. Data: 2015-01-02 18:48:56
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Jan 2015 17:10:12 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Ale wtedy nie było wyboru. Teraz też budują w oparciu o kaszlaka?

    Teraz to trudno o kaszlaka.
    Znajomy pozyczyl od tescia dacie (ta stara), zaladowal kafelek do
    bagaznika, dacia przysiadla tak ze sie jechac nie dalo ... wiec
    przeladowal do malucha.

    Sam usilowalem telewizor dacia przewiezc, nawet nie taki duzy, bodajze
    25" - do bagaznika sie nie zmiesci, bo klapa skosna, z otwarta sie nie
    da - bo nawet nie wejdzie do bagaznika, na tylne siedzenie nie wejdzie
    przez drzwi na przednie tez ... a w maluchu by sie wyciagnelo
    siedzenie :-)

    > Jednego czego?

    Jednego kursu do salonu zeby wlaczyli ten roming i miec naprawde
    zasieg 4 sieci :-)

    > Możliwe że nikt nie wie i jakoś tak "samo wyszło" ;-) Mylisz się, nic
    > nigdy "samo nie wychodzi"

    > Dokładnie.

    No ale czy dzial marketingu i reklamy musi wiedziec ze roaming z
    Orange jest wylaczany klientom ?
    A jak to reklama w ramach budzetu, to nikt wyzej nie zatwierdza.

    J.

  • 42. Data: 2015-01-02 18:57:31
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > Jednego kursu do salonu zeby wlaczyli ten roming i miec naprawde
    > zasieg 4 sieci :-)

    Żadnego kursu. Ile razy można to wałkować? To się robi przez 24.play.pl,
    czas operacyjny 48h.

  • 43. Data: 2015-01-02 22:11:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    > Jednego czego?

    Jednego kursu do salonu zeby wlaczyli ten roming i miec naprawde
    zasieg 4 sieci :-)
    ---
    Tylko najpierw trzeba zrobić 365 kursów na niusy by się dowiedzieć, że się
    jednak ma 3 sieci a nie 4.

  • 44. Data: 2015-01-02 22:12:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomek"

> [...]
    > zasieg 4 sieci :-)

    Żadnego kursu. Ile razy można to wałkować? To się robi przez 24.play.pl,
    Czyli 1 kurs.

  • 45. Data: 2015-01-02 22:13:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomek"

    > Chcesz powiedzieć że podpisując umowę zgodziłem się na wyłączenia
    > roamingu?

    Chcesz powiedzieć, że na umowie miałeś gwarancję korzystania z roamingu w
    Orange? Możesz podać, w którym punkcie?
    ---
    Przecież mówią, że taka reklama była. To w umowie już nie musi być.

  • 46. Data: 2015-01-03 01:12:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 22:11, re pisze:
    > Tylko najpierw trzeba zrobić 365 kursów na niusy by się dowiedzieć, że
    > się jednak ma 3 sieci a nie 4.

    Nie opowiadaj bajek o nadzwyczajnych kretynach.
    Ja nie dowiadywałem się na grupie, tylko jak każdy, z informacji w
    telefonie. I za kilka godzin mogłem korzystać z Orange we wszystkich
    aktywacjach.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 47. Data: 2015-01-03 08:37:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 01:12, Akarm pisze:

    > Ja nie dowiadywałem się na grupie, tylko jak każdy, z informacji w
    > telefonie. I za kilka godzin mogłem korzystać z Orange we wszystkich
    > aktywacjach.

    Jaką dostałeś informację? Konkretnie.

  • 48. Data: 2015-01-03 09:04:03
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-02 o 18:48, J.F. pisze:

    > Teraz to trudno o kaszlaka.

    Kaszlak był jedynie dla naprzykładu.

    > Jednego kursu do salonu zeby wlaczyli ten roming i miec naprawde
    > zasieg 4 sieci :-)

    A w przypadku pozostałych roamingów ile trzeba kursów?

    > No ale czy dzial marketingu i reklamy musi wiedziec ze roaming z
    > Orange jest wylaczany klientom ?
    > A jak to reklama w ramach budzetu, to nikt wyzej nie zatwierdza.

    Ktoś reklamę musi zatwierdzić. I ten ktoś dobrze wie że ta reklama jest
    conajmniej naciągana.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 49. Data: 2015-01-03 09:08:17
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-02 o 18:57, Tomek pisze:

    > Żadnego kursu. Ile razy można to wałkować? To się robi przez 24.play.pl,
    > czas operacyjny 48h.

    Samo się robi?
    Bo w przypadku pozostałych roamingów nie robi się przez (tu wstaw sobie
    co chcesz). Po prostu działa.

  • 50. Data: 2015-01-03 09:58:16

    W dniu 2015-01-03 o 09:04, ALEX Alpha MR pisze:

    > Ktoś reklamę musi zatwierdzić. I ten ktoś dobrze wie że ta reklama jest
    > conajmniej naciągana.

    I zrobił badania z których mu wyszło że X ludzi nie zauważy, Y zauważy
    ale oleje a Z będzie wku... i coś zrobi przy podpisywaniu kolejnej umowy
    (zagłosuje nogami)
    Chodzi o to żeby jak najmniej ludzi było X i Y bo na regulacje unijne to
    chyba nie liczycie (czy inne opiekuńcze państwo) ;-)