  • 41. Data: 2018-08-09 14:55:06
    Temat: Re: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-09 o 14:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Widac za mlody jestes :-)
    > Kiedys byly masowe wrecz ... ciekawe co sie stalo, ze poznikaly.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=V0U5O_Ld6UA
    > https://www.youtube.com/watch?v=WmVMTsPh_6k
    > 5s
    >
    > P.S. A ten znak to prawny ? Tzn wymieniony w rozporzadzeniu ?
    >

    > http://moto.pl/MotoPL/1,111276,6524212,Czy_autom_z_L
    PG_wolno_parkowac_pod_ziemia_.html

> [...]
    > wentylacja "mechaniczna, sterowana czujkami niedopuszczalnego poziomu
    > stężenia gazu propan-butan" (rozporządzenie MI z 12 kwietnia 2002 r. w
    > sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
    > usytuowanie i jego nowelizacja z 12 marca 2009 r.)"
    >
    > teraz sprawdzic jak bylo w 2002, jak w 2009, jak przed 2002, i jak
    > obecnie ... no i przekonac wspolnote, ze musi zainwestowac, bo Kowalski
    > ma auto na gaz :-)

    > A pod domem trzeba jakos parkowac :-)

    > Potem sie pojawily. Bo wczesniej ... po co mieliby zakazywac :-)

    0/umfrage/anzahl-der-autogas-fahrzeuge-in-deutschlan
    d/

    > w 2006 niemal nie istnial, w 2008 moglo sie wydawac ze nie ma problemu,
    > dopiero pozniej ... ale  oni maja 45 mln samochodow ... 1% ...

    > Ale mozna promem.
    >
    > J.

    Ciekaw jestem, czy można wjechać z pustym zbiornikiem gazu?
    T.

  • 42. Data: 2018-08-09 15:00:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ciekaw jestem, czy można wjechać z pustym zbiornikiem gazu?

    Przeciez wyraznie napisane - nie.
    Pusty, pelny - nie wolno, bo nie.

    A cztery butle po 11 kg w kamperze wolno miec :-)

    J.

  • 43. Data: 2018-08-09 17:56:06
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    pl...

    > Widac za mlody jestes :-)
    > Kiedys byly masowe wrecz ... ciekawe co sie stalo, ze poznikaly.

    Pitolenie "najlepiej gdyby właściciele przystosowali garaże". To chyba
    właściciel sam wie co mu się opłaca. Zawsze można sobie kupić taki
    parking i przystosować tylko trzeba mieć trochę siana.

    > https://www.youtube.com/watch?v=WmVMTsPh_6k
    > 5s

    To przejazd Twizy? :-)

    > P.S. A ten znak to prawny ? Tzn wymieniony w rozporzadzeniu ?

    No przecież jasne, że nie, ale co z tego, jak nie można to nie można,
    nie tylko znaki regulują prawa.

  • 44. Data: 2018-08-09 17:58:02
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-09 o 08:24, Kviat pisze:

> [...]
    > wyegzekwować jeżeli to parking z dostępem publicznym. Prywatny
    > właściciel może sobie najwyżej "nie życzyć" w swoim parkingu samochodu z

    Właściciel decyduje, Ty możesz sobe chcieć wjechać i nic ponad to. :-)

  • 45. Data: 2018-08-09 18:35:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup

    >Właściciel decyduje, Ty możesz sobe chcieć wjechać i nic ponad to.
    >:-)

    Zazwyczaj to jeszcze mozesz wjechac, bo nikt nie patrzy.

    Pytanie tylko co bedzie, jak ktos spojrzy i zauwazy ...

    J.

  • 46. Data: 2018-08-09 18:40:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup
    >Pitolenie "najlepiej gdyby właściciele przystosowali garaże". To
    >chyba właściciel sam wie co mu się opłaca. Zawsze można sobie kupić
    >taki parking i przystosować tylko trzeba mieć trochę siana.

    Kredyt mozna wziac w banku i kupic :-)

    >No przecież jasne, że nie, ale co z tego, jak nie można to nie można,
    >nie tylko znaki regulują prawa.

    Ale jesli w PoRD nie zakazane, ani w innym przepisie o ogolnym
    zastosowaniu,
    to powinna byc jakas informacja, ze tu nie mozna.

    Ale nie w formie nieokreslonego szyldu bez mocy prawnej :-)

    J.

  • 47. Data: 2018-08-09 20:01:33
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-09 o 18:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Kredyt mozna wziac w banku i kupic :-)

    To weź i kup :-)

> [...]
    > zastosowaniu,
    > to powinna byc jakas informacja, ze tu nie mozna.
    >
    > Ale nie w formie nieokreslonego szyldu bez mocy prawnej :-)

    Mandatu za to nie dostaniesz :-)

  • 48. Data: 2018-08-09 23:17:25
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-09 o 14:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Widac za mlody jestes :-)

    Dziękuję.
    :):)

    > Kiedys byly masowe wrecz ... ciekawe co sie stalo, ze poznikaly.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=V0U5O_Ld6UA

    Zaskoczyłeś mnie :)

    > teraz sprawdzic jak bylo w 2002, jak w 2009, jak przed 2002, i jak
    > obecnie ... no i przekonac wspolnote, ze musi zainwestowac, bo Kowalski
    > ma auto na gaz :-)

    2002 to prehistoria w motoryzacji :)
    Prawie maszyny parowe :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 49. Data: 2018-08-10 06:59:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Aug 2018 23:17:25 +0200, Kviat napisał(a):

    > Dziękuję.
    > :):)

    > Zaskoczyłeś mnie :)

    I to calkiem nowy film ...

    > 2002 to prehistoria w motoryzacji :)
    > Prawie maszyny parowe :)

    Ale my tu o garazach a nie mototoryzacji.

    Z tego co widze - w 2009 do rozporzadzenia dopisano punkt o tej
    wentylacji, co z jednej strony nalozylo nowe obowiazki, ale z drugiej
    ... otwarlo furtke. Bo wczesniej tez widzialem, tylko nie bardzo
    wiadomo dlaczego.

    Od poczatku (2002) byl taki par 157
    8. Instalacje gazowe zasilane gazem o gestosci
    wiekszej od gestosci powietrza nie moga byc stosowane
    w pomieszczeniach, których poziom podlogi znajduje
    sie ponizej otaczajacego terenu oraz w których
    znajduja sie studzienki lub kanaly instalacyjne i rewizyjne
    ponizej podlogi

    No i nie wiadomo - chodzi o instalacje budynku, czy w ogole - nawet w
    samochodach :-)

    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20020750690

    A co przed 2002 ?

    J.

  • 50. Data: 2018-08-13 20:47:20
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 03.08.2018 o 08:27, WS pisze:

    > no i maly zbiornik, ja na baku ON spokojnie 800km przejade, jadac na
    > wakacje nawet 1000km, gdybym mial co 200-300 na stacje jezdzic to...

    Elektryka ładujesz całą noc aby dojechać _DO_ i _Z_ pracy i to już jest OK?

    P.S. TV to już pranie mózgu widzę robi na potęgę...

    P.S. Chyba, że mieszkasz w Australii... tam faktycznie odległości rzędu
    ~400 km do obwodnicy nikogo nie dziwią...