  • Data: 2009-05-26 08:52:32
    Temat: Re: Dla tych co na pierwszym moto
    Od: r...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Maj, 17:06, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Andyto przelecial nad tylem sedana jak ja pamietam.
    >
    > To bedzie 3 wersja, ciekawe coAndypamieta i czy lepiej niz google.
    >
    > KJ

    Halo,
    Donieśli mi że plotkujecie na grupie jak te stare baby.
    Wersja ostateczna jest taka:

    Andy faktycznie podniósł sie na podnóżkach i to było ostatnie
    podniesienie... potem było już tylko spadanie. Z dochodzenia wynikło,
    że przeleciał nad bagażnikiem Daewoo (całe szczęscie że sedan, bo aż
    tak wysoko to się nie podniósł, żeby przeleciał nad kombi).

    no, coby nie było niedomówień;-)

    Pozdro....
    Andy