  • 51. Data: 2010-01-22 00:26:26
    Temat: Re: Dla robiacych "srednie"
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    MarcinJM pisze:

    > Mozna to zobrazowac tak (wartosc przykladowe):
    >
    > Srednia 60 - nic prostszego
    > 70 - troche szybciej trzeba jechac
    > 80 - juz sie trzeba skupic na jechaniu
    > 90 - jest co robic
    > 95 - zapierdzielanie
    > 97 - ostre zapierdzielanie
    > 98 - bardzo ostre zapierdzielanie

    100 - sobota, 4 rano :)

  • 52. Data: 2010-01-22 00:35:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Wojtekk pisze:

    > Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/yevg52p
    > Tu masz przykład krętej drogi. Pierwsza lepsza w górach w Polsce jaka
    > przyszła mi na myśl.
    > Chętnie zobaczyłbym coś równie krętego na Mazurach.

    Może nie w Polsce, ale tu się fajnie jeździło:
    http://tinyurl.com/yafpu49

    Odległość między punktami 8.5km w linii prostej, 21.6km drogą.
    Do tego nachylenia takie, że C3 na I biegu pod górę, z gazem w podłodze
    chwilami zwalniał.

  • 53. Data: 2010-01-22 00:38:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    V-Tec pisze:
    > J.F. pisze:
    > [..]
    >
    > a co to za średnia, od ostatnich świateł do pierwszych? To jak podawanie
    > pensji brutto ;)

    Niektóre samochodowe komputer podobno nie liczą do średniej jak samochód
    stoi, albo nawet powoli się kula - od razu kierowca w lepszym humorze
    jak przez godzinę przejedzie 15km, a komputer powie że średnia 50 :)

  • 54. Data: 2010-01-22 00:41:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    J.F. pisze:

    > Do porownania byl rajd, myslisz ze tam na swiatlach stali ? :-)
    >

    > Zreszta od dawna tak licze. Duze miasta sa zbyt nieprzewidywalne. Od
    > pierwszych do drugich swiatel mozna jechac od 3 minut do godziny, a
    > wroclaw sie ledwo zaczal :-)

    No i dlatego w sumie bez sensu jest pędzić na trasie - żeby podciągnąć
    tam średnią o 1km/h trzeba się już napracować, a potem i tak co chwilę
    jest to przebicia jakieś miasto, a tam to już cuda się dzieją.

  • 55. Data: 2010-01-22 05:41:13
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Tomasz Pyra* napisal(a) w news:hjanvo$lrk$1@atlantis.news.neostrada.pl:
    > 100 - sobota, 4 rano :)

    120kmph na dystansie 300km w bardzo podobnych warunkach na 7, przelotowa
    140kmph, bardzo stabilna i jednostajna jazda, wiekszość auta wyprzedzana z
    rozpędu, co do ograniczeń... Pokonywałem tę trase w podobnych porach i
    przeważnie wychodziło jakieś 75-90kmph, więc z tym sobota 4 rano to też jak
    się trafi, chocby na DK7 w nocy przeważnie ruch też jest spory.
    Mnie nigdy wcześniej i nigdy później nie trafił się podony wynik... może
    kupie S8 to będe miał zawsze takie średnie :)

    Pozdr

  • 56. Data: 2010-01-22 10:14:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > podciągnąć tam średnią o 1km/h trzeba się już napracować, a potem
    > i tak co chwilę jest to przebicia jakieś miasto, a tam to już

    Przez miasto stracisz ile stracisz, a co zyskasz w trasie to
    zyskasz.
    Niedawno podawalem zreszta zaskakujacy rezultat - godzina na 4h
    trasie do zaoszczedzenia.

    Poza tym mozna spojrzec na zegarek i juz sie wie ze kazdza minuta
    zaoszczedzona w trasie to dodatkowe dwie minuty zaoszczedzone w
    miescie :-)

    J.

  • 57. Data: 2010-01-22 10:15:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał

> [...]
    > samochód stoi, albo nawet powoli się kula - od razu kierowca w
    > lepszym humorze jak przez godzinę przejedzie 15km, a komputer

    Z drugiej strony czy chcialbys zeby do sredniej ci wliczal
    tankowania i posilki ?

    J.

  • 58. Data: 2010-01-22 10:26:40
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

> [...]
    > Odległość między punktami 8.5km w linii prostej, 21.6km drogą.
    > Do tego nachylenia takie, że C3 na I biegu pod górę, z gazem w podłodze

    Taaa, tam sie fajnie jezdzi. A na cypel Teno (z latarnia morska) dojechales?
    Tam, gdzie na drodze jest napis "droga zamknieta, jedziesz na wlasne
    ryzyko"...
    Ja bardzo lubie takie klimaty, ale moja rodzinka slabo znosi szybka jazde po
    gorskich zakretach - jak jezdzilismy po gorach na poludniu Hiszpanii, to
    bywalo, ze co kilka kilometrow trzeba bylo sie zatrzymywac i mlodsza sie
    pozbywala nadmiaru z zoladka... teraz troche jej przeszlo, ale i tak trzeba
    uwazac.

    --
    Axel

  • 59. Data: 2010-01-22 10:34:36
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ty to jesteś cudotwórca.

    Dlaczego? Średnia liczona tylko z trasy. Na niezabodowanym było około 120
    km/h w zabudowanym ok 70-80 km/h. Trasa konkretnie to Nowe - Tczew na DK1
    zanim postawili fotoradary.

  • 60. Data: 2010-01-22 10:44:20
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Agent pisze:

> [...]
    >
    > Dlaczego? Średnia liczona tylko z trasy. Na niezabodowanym było około
    > 120 km/h w zabudowanym ok 70-80 km/h. Trasa konkretnie to Nowe - Tczew

    średnia liczona po trasie nie mówi dokładnie niczego poza maksymalną
    prędkością bo taka jest jej wartość wtedy....