  • 41. Data: 2010-01-21 13:17:36
    Temat: Re: Dla robiacych "srednie"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtekk" <u...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hj97h5$d6a$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > http://tinyurl.com/yevg52p
    > Tu masz przykład krętej drogi. Pierwsza lepsza w górach w Polsce
    > jaka przyszła mi na myśl.

    Druga lepsza. Ale badzmy szczerzy ze az tak duzo ich nie ma :-)
    http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=wis%B3a&Submit=
    Szukaj&long=16.4855264&lat=50.6952&type=1&scale=6

    A propos - ktos moze podac srednia z OSa na tej drodze ?

    J.

  • 42. Data: 2010-01-21 13:34:20
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    MarcinJM wrote:
    > Witam
    > Wlasnie ukonczyl sie 4 etap IRC w Monte Carlo.
    > Odcinek 45km z groszem. Droga asfaltowa, kr(...)
    > Na tej grupie jest co najmniej kilku szoferow, co by (wg. opowiesci
    > wlasnych) objechalo cala stawke z co najmniej kilkuminutowym zapasem :)

    Na _tej_ drodze?
    Tak pisali? Że jeździli po _tej_trasie szybciej?

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2010-01-21 13:43:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl>
    napisał w
    > Co Ty robisz, że tak wolno?

    Jezdzi na autostradzie Krakow-Katowice i liczy z bramkami ? :-)

    z pominieciem drog 4-ro i wiecej pasowych to srednia po kraju
    wychodzi faktycznie 75-80, i to trzeba sie spieszyc, aczkolwiek z
    rozsadkiem.
    Bez rozsadku moze troche wiecej.

    Na niektorych odcinkach w dobrych warunkach daje sie szybciej, a i
    dobre warunki sie tam czesciej trafiaja.

    J.

  • 44. Data: 2010-01-21 13:45:04
    Od: szymo <s...@w...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > Bez rozsadku moze troche wiecej.
    >
    > Na niektorych odcinkach w dobrych warunkach daje sie szybciej, a i dobre

    Powiem tak cieszę się jak głupi motorynką jak uda mi się w trasie
    osiągnąć średnią 75 km/h

  • 45. Data: 2010-01-21 14:06:00
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    > Druga lepsza. Ale badzmy szczerzy ze az tak duzo ich nie ma :-)
    W Polsce można doszukać się kilkunastu dróg o podobnych parametrach. Ale już za
    południową granicą jest tego znacznie wiecej i jeszcze bardzjej potrafią być
    zakręcone.

    > http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=wis%B3a&Submit=
    Szukaj&long=16.4855264&lat=50.6952&type=1&scale=6

    > A propos - ktos moze podac srednia z OSa na tej drodze ?

    Jak widzę Góry Sowie, to zawsze wracają mi wspomnienia zagotowanych hamulców :-)
    Co prawda miało to miejsce na drodze po drugiej stronie gór (przez Srebrną Górę)
    ale rownie, a może jeszcze bardziej krętej.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 46. Data: 2010-01-21 18:52:31
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 21 Jan 2010 11:08:39 +0100, Wojtekk
    <u...@w...pl> wrote:

    > W poprzedniej wypowiedzi podałeś jako przykład drogę Mrągowo-Giżycko. Właśnie
    > sobie dla przypomnienia przejrzałem ta drogę. na całej trasie są dwa ostre
    > zakręty po 90 st. Pozostałe, to w większości łagodne łuki.

    Na Mazurach brakuje jeszcze jednego: paręnaście centymetrów w
    bok i jesteś kilkadziesiąt metrów niżej ;)

    r.
    _____________

  • 47. Data: 2010-01-21 19:04:05
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    J.F. pisze:
    [..]
    > Wroclaw-Swidnica - srednia 87. Oczywiscie odrzucone odcinki miejskie, od
    > ostatnich swiatel do pierwszych, 39km.

    a co to za średnia, od ostatnich świateł do pierwszych? To jak podawanie
    pensji brutto ;)

    --
    Pozdr,
    W.

  • 48. Data: 2010-01-21 20:32:53
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    topek pisze:

    > Tez tak pomyslalem :)
    > Ja uwielbiam takie onetowe wpisy.
    > KIedys czesciej bylo: "a moj golf2 po tuningu" :)
    > Teraz sie na grubsze bryki przesiedli.
    >
    > Dobrze, ze sa takie wpisy posmiac sie mozna a i piszacy ma ubaw :)

    dokładnie, tu chodzi o zabawę i dobry humor

    pozdrawiam
    cw

  • 49. Data: 2010-01-21 21:50:33
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

    > Na Mazurach brakuje jeszcze jednego: paręnaście centymetrów w
    > bok i jesteś kilkadziesiąt metrów niżej ;)

    To chyba najfajniejsza trasa jaka mi się trafiła-
    http://maps.google.pl/maps?client=firefox-a&hl=pl&ie
    =UTF8&ll=49.19204,19.572186&spn=0.008372,0.022724&t=
    k&z=16
    Zima, zmrożony śnieg, ostre słońce, ok. 1000mnpm, droga w wielu
    miejscach po skraju urwiska, więc i panorama piękna. Czasem spojrzałem
    śmierci w oczy i deptałem bez litości do 50km/h. Zimą codziennie tam
    kilka aut ląduje na barierach, czasem trochę niżej na dachu (znajomi
    jechali dzień później i widzieli niedaleko siebie dwa auta, jedno na
    dachu, drugie zatrzymała barierka, oba zresztą z Polski).

    --
    pozdrawiam,
    Paweł

  • 50. Data: 2010-01-21 22:25:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jan 2010 19:04:05 +0100, V-Tec wrote:
    >J.F. pisze:
    >[..]
    >
    >a co to za średnia, od ostatnich świateł do pierwszych? To jak podawanie
    >pensji brutto ;)

    Do porownania byl rajd, myslisz ze tam na swiatlach stali ? :-)

    Zreszta od dawna tak licze. Duze miasta sa zbyt nieprzewidywalne. Od
    pierwszych do drugich swiatel mozna jechac od 3 minut do godziny, a
    wroclaw sie ledwo zaczal :-)

    J.