  • Data: 2010-01-21 14:06:00
    Temat: Re: Dla robiacych "srednie"
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hj9gkt$o38$1@news.onet.pl...

    > Druga lepsza. Ale badzmy szczerzy ze az tak duzo ich nie ma :-)
    W Polsce można doszukać się kilkunastu dróg o podobnych parametrach. Ale już za
    południową granicą jest tego znacznie wiecej i jeszcze bardzjej potrafią być
    zakręcone.

    > http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=wis%B3a&Submit=
    Szukaj&long=16.4855264&lat=50.6952&type=1&scale=6

    > A propos - ktos moze podac srednia z OSa na tej drodze ?

    Jak widzę Góry Sowie, to zawsze wracają mi wspomnienia zagotowanych hamulców :-)
    Co prawda miało to miejsce na drodze po drugiej stronie gór (przez Srebrną Górę)
    ale rownie, a może jeszcze bardziej krętej.

    Pozdrawiam
    Wojtek