  • 11. Data: 2011-03-17 13:12:07
    Temat: Re: Dla fanów Lidla :-)
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 17 Mar, 11:26, marider <m...@g...pl> wrote:

    > Zanabylem poprzednia edycje, takie szare cus ala t-shirt i kalesony za
    > kilkadziesiat zl. Co prawda na zimowe wypady survivalove w gory sie
    > nadawalo bo jak sie czlowiek zmachal to przynajmniej schlo raz dwa ale
    > na moto to juz sredniawo - grzalo to marnie w sumie i wolalem
    > windstoppera. Moze toto bedzie lepsze, kto wie. I nie skonczy sie
    tak:http://www.youtube.com/watch?v=pBqA9rO4Q-Ehehehe

    ogolnie tego rodzaju koszulki mozna dostac po niewiele wiekszej cenie
    wiec chyba jakas super oszczednosc to nie jest zeby biegac po to jak
    tam w realu ;)
    kalesony chyba nie potrzebne...

  • 12. Data: 2011-03-17 13:37:34
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    []v[]artec wrote:
> [...]
    E/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=17310

    > Haha ja już się czaję, w poniedziałeczek atakuję bieliznę termo.

    Raptem 5 zł drożej http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=ODIyMTE0OQ==

    Sam korzystam i mam w sklepie.

    Kalefiksy sa w prawdzi 25 zł tansze, ale trzeba by przetestowac czy sie nie
    przecierają, Jak jezdze w ofrołdzie to testowalem wiele drozszych i tanszych
    ale Larssonoskie pozatym ze niedrogie to najdluzej wytrzymują.

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 13. Data: 2011-03-17 19:48:04
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 17 Mar, 14:12, ditron <t...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > ogolnie tego rodzaju koszulki mozna dostac po niewiele wiekszej cenie
    > wiec chyba jakas super oszczednosc to nie jest zeby biegac po to jak

    No ale co np. pas nerkowy to co nie opyla się ? :D

  • 14. Data: 2011-03-18 01:21:29
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-17 14:12, ditron pisze:
    > kalesony chyba nie potrzebne...

    Pogadamy za kilkanascie lat jak zaczniesz odczuwac roznice 1hPa w
    kolanach ;)..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 15. Data: 2011-03-18 08:30:54
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Uzytkownik "marider" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci grup
    > Pogadamy za kilkanascie lat jak zaczniesz odczuwac roznice 1hPa w kolanach
    > ;)..

    Nie jest tak tragicznie. W latach 90 jezdzilem w listopadzie i pozniej w marcu w
    zwyklych spodniach (kombinezony byly wtedy za koszmarne pieniadze) i fakt,
    niekiedy przed burza kolana sie odzywaly, ale delikatnie i przynajmniej
    wiedzialem, ze bedzie "z piorunami" ;)
    Przestaly sie odzywac, jak znow zaczalem jezdzic (w tamtym roku) ;)

    X.

  • 16. Data: 2011-03-18 20:22:46
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 18 Mar, 02:21, marider <m...@g...pl> wrote:

    > Pogadamy za kilkanascie lat jak zaczniesz odczuwac roznice 1hPa w
    > kolanach ;)..

    ehh... ale nie chodzi mi ze wogle nie potrzebne,
    te termoaktywne akurat nie chronia imo specjalnie kolan przed
    przewianiem / wyziebieniem (sa cienkie, nie maja windstopera), funkcją
    tego materiału jest odprowadzanie wilgoci no chyba ze... Ty sie pocisz
    na kolanach? ;)

  • 17. Data: 2011-03-18 21:17:40
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-18 21:22, ditron pisze:

> [...]
    > przewianiem / wyziebieniem (sa cienkie, nie maja windstopera), funkcją
    > tego materiału jest odprowadzanie wilgoci no chyba ze... Ty sie pocisz

    Ehe, to popatrz dobrze w ktorych miejscach jest wentylacja w
    kombinezonach, polatasz troche przepocony w chlodniejsze dni przez lat
    kilka/nascie, to zrozumiesz :) Nie wiem czy to ma jakies wzmocnienia na
    kolanach i lokciach a'la grubszy/cieplejszy material ale jesli jest, to
    na pewno nie zaszkodzi, jesli nie na moto to na pewno na wypady do lasu
    czy w gory sie nada a ja lubie zimowe biwaki pod namiotem ;]

    Pzdr
    PS: przejade sie tez w poniedzialek toto obejrzec, jak mi sie spodoba to
    pewnie wezme :)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 18. Data: 2011-03-18 21:22:54
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    marider pisze:

> [...]
    > na pewno nie zaszkodzi, jesli nie na moto to na pewno na wypady do lasu
    > czy w gory sie nada a ja lubie zimowe biwaki pod namiotem ;]

    odpal sobie filmik na stronce lidla

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 19. Data: 2011-03-18 21:26:26
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-18 22:22, Arni pisze:

    > odpal sobie filmik na stronce lidla

    Czyli jednak dobrze podejrzewalem. Spoko, dzieki za potwierdzenie
    przypuszczen. I dodatkowy plus dla zestawu ;)

    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 20. Data: 2011-03-19 13:20:03
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    *** marider

    ***Arni pisze:
    odpal sobie filmik na stronce lidla

    Zajebiaszcza komedyjka - dubbing jak w nerdowskim pornolu

    *** Czyli jednak dobrze podejrzewalem. Spoko, dzieki za potwierdzenie
    przypuszczen. I dodatkowy plus dla zestawu ;)

    Rozwalilo mnie to ze ciuch z Lidla zostal zalozony pod Rukke.
    To takie skojarzenie jak kaski z Lidla (Naxa) i Arai.

    T.