  • Data: 2009-07-06 17:37:08
    Temat: Re: Display: none a SEO
    Od: ethanak <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 09:10:49 +0000, Bogdan Baraszkiewicz napisał(a):

> [...]
    [...]
    > To jest bez sensu.

    Hm...
    > Ukryty w ten sposób komunikat i tak jest wysyłany od
    > razu do klienta i wyświetli się w przeglądarkach bez obsługi CSS albo w
    > sytuacji, kiedy z jakiegoś powodu arkusze się nie załadują.

    Nie, to do mnie nie dociera.

    Dla mnie cos z display:none ma się wyświetlić nie teraz, a za chwilę (jak
    zmienię z none na coś innego).

    Wszyscy mamy pisać strony pod Lynxa?

    ethanak (użytkownik Lynxa)
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!