  • 71. Data: 2020-02-27 07:43:46
    Temat: Re: Disel plus LPG
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-02-26 23:14, Shrek wrote:

    > Opary benzyny są lżejsze od powietrza.

    Nieprawda.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 72. Data: 2020-02-27 19:54:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2020 o 07:43, Mirek Ptak pisze:

    > Nieprawda.

    RAcja - zwracam honor.

    --
    Shrek

  • 73. Data: 2020-02-27 20:03:51
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-02-26 o 06:05, RadoslawF pisze:
> [...]
    z-LPG-na-parking-podziemny-n100588.html

    > Kolejny inteligentny inaczej.
    Chłopcze, chciałeś zabłysnąć a dałeś dupy.

    --
    Janusz

  • 74. Data: 2020-02-27 20:08:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-02-25 o 22:43, kk pisze:

    > Wydaje mi się, że nie masz pojęcia.
    Raczej Ty. Samochodów z gazem jeździ w PL parę milionów, ile jest
    zdarzeń z nimi pt: wybuchająca butla, palący sie gaz czy wybuchający garaż?
    Poza jednym znanym wypadkiem z debilem co wymontował butlę to takich
    wypadków nie ma, więcej butli wybucha w mieszkaniach niż w samochodach.

    --
    Janusz

  • 75. Data: 2020-02-27 20:10:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-02-26 o 07:22, Cavallino pisze:

    > Spłaci się 10 tys w dwa lata?
    > No może w w ekstremalnym przypadku tak, ale już nic zarobić dla Ciebie
    > nie zdąży.
    > Czyli się nie opłaci.
    Sam popadasz w skrajności, zmusza Cię ktoś do sprzedawania aut co 2-3 lata?
    albo do montażu lpg? Zresztą można już kupić auta z fabryczną instalacją
    więc wilk syty.

    --
    Janusz

  • 76. Data: 2020-02-27 20:35:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-27 20:08, Janusz wrote:

> [...]
    > Poza jednym znanym wypadkiem z debilem co wymontował butlę to takich
    > wypadków nie ma, więcej butli wybucha w mieszkaniach niż w samochodach.

    Wiemy, że nie widzisz problemu.

  • 77. Data: 2020-02-27 20:44:39
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-27 20:10, Janusz wrote:

    > Sam popadasz w skrajności, zmusza Cię ktoś do sprzedawania aut co 2-3 lata?
    > albo do montażu lpg? Zresztą można już kupić auta z fabryczną instalacją
    > więc wilk syty.

    No i nie trzeba się powstrzymywać od jazdy, można w kółko jeździć by się
    instalacja opłacała.

  • 78. Data: 2020-02-27 20:56:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.02.2020 o 20:44, kk pisze:

    > No i nie trzeba się powstrzymywać od jazdy, można w kółko jeździć by się
    > instalacja opłacała.

    A jak jeszcze samochód ma mały promień skrętu, to nie trzeba
    nawet dużego placu do jeżdżenia w kółko. Żeby się opłacało.

  • 79. Data: 2020-02-27 21:22:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-27 20:56, collie wrote:

    > A jak jeszcze samochód ma mały promień skrętu, to nie trzeba
    > nawet dużego placu do jeżdżenia w kółko. Żeby się opłacało.

    To Twizy. No ale Twizy z gazem ...

  • 80. Data: 2020-02-27 22:40:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-02-2020 o 20:10, Janusz pisze:

    > Sam popadasz w skrajności, zmusza Cię ktoś do sprzedawania aut co 2-3 lata?

    No nie - mogę jeździć starym złomem, tylko po to żeby gaz w nim posiadać.

    > albo do montażu lpg? Zresztą można już kupić auta z fabryczną instalacją

    Potrafisz wymienić jakiekolwiek sensowne?