  • 1. Data: 2009-02-23 19:09:02
    Temat: Discovery itp. bez umowy i abonamentu - gdzie?
    Od: r...@m...com

    Witam,
    czy któraś z telewizji satelitarnych na kartę oferuje wszystkie kanały
    discovery, national geografic,animal planet?

  • 2. Data: 2009-02-23 19:54:01
    Temat: Re: Discovery itp. bez umowy i abonamentu - gdzie?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    r...@m...com pisze:
    > Witam,
    > czy któraś z telewizji satelitarnych na kartę oferuje wszystkie kanały
    > discovery, national geografic,animal planet?

    jeżeli mowa o polskich - nie.

    pawell

  • 3. Data: 2009-02-24 11:51:23
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > czy któraś z telewizji satelitarnych na kartę oferuje wszystkie kanały
    > discovery, national geografic,animal planet?

    a to jest ich liczba mnoga? bo chyba TNK jest jedyna i na pewno nie ma
    tam discovery itp

  • 4. Data: 2009-02-24 12:16:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > czy któraś z telewizji satelitarnych na kartę oferuje wszystkie kanały
    > discovery, national geografic,animal planet?

    >a to jest ich liczba mnoga? bo chyba TNK jest jedyna

    Nieprawda.
    Cyfra też sprzedaje telewizję na kartę.
    Tylko że oferta mało atrakcyjna cenowo.

  • 5. Data: 2009-02-24 13:57:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > Nieprawda.
    > Cyfra też sprzedaje telewizję na kartę.
    > Tylko że oferta mało atrakcyjna cenowo.

    cyfra ma telewizje na karte?
    karty zawsze były tylko abonament lub prepad

    pawell

  • 6. Data: 2009-02-24 14:03:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > cyfra ma telewizje na karte?

    Tak.
    http://www.cyfraplus.pl/_pro_cyfraplus-na-karte.html

    > karty zawsze były tylko abonament lub prepad

    A prepaid to niby co innego jak właśnie "na kartę"?

  • 7. Data: 2009-02-24 14:06:56
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Tak.
    > http://www.cyfraplus.pl/_pro_cyfraplus-na-karte.html

    > A prepaid to niby co innego jak właśnie "na kartę"?

    idąc tą drogą ty wszystkie są na kartę :-)
    a tak poważnie, myślałem że w prepaid jest wszystko,
    a nie ograniczone.

    pawell

  • 8. Data: 2009-02-24 14:12:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > idąc tą drogą ty wszystkie są na kartę :-)

    Wszystkie prepaidy?
    Oczywiście że tak.

    > a tak poważnie, myślałem że w prepaid jest wszystko,
    > a nie ograniczone.

    Idąc tą drogą to tnk też nie jest "na kartę". ;-)

    Czy Tobie chyba chodzi o opcję "płatność z góry" na normalną ofertę
    programową.
    Tak chyba też się da.

  • 9. Data: 2009-02-24 15:52:30
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    r...@m...com wrote:

    > Witam,
    > czy któraś z telewizji satelitarnych na kartę oferuje wszystkie
    > kanały discovery, national geografic,animal planet?

    Cyfrowy Polsat ma w ofercie prepaid + moduł CAM.

    W promocji masz afaik 4mies. gratis wszystko jak leci,
    włącznie z kanałami HD. Później jak chcesz miec discovery + Animal
    płacisz ~42pln z groszami za miesiąc.
    Moduł kosztuje 199pln. Musisz mieć tuner z wejściem CI.

    W CP nie ma i nie będzie National Geografic i Planete.

    C+ ma jeszcze prepaidy, ale tam tylko Planete jest.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-02-24 15:57:50
    Od: "scatterbrain" <o...@w...izbo>

    > W CP nie ma i nie będzie National Geografic i Planete.

    Oraz nie ma Discovery Historia.