  • 1. Data: 2022-02-01 01:49:11
    Temat: Dino nas naładuje
    Od: ii <i...@o...invalid>

    http://niusy.pl/@wolnemedia.net/ahn

    "Oprócz rozwoju sklepów, Grupa Dino założyła też spółkę Dino Oil - co
    pozwoli na stworzenie własnej sieci stacji paliw. Na początku 2021 roku
    sieć poinformowała, że na terenie swoich centrów dystrybucyjnych oraz
    dachach 400 sklepów zamierza zamontować instalacje produkujące prąd z
    energii słonecznej. Jakie są plany na 2020 rok?"

    Nie wiem co tam będzie w 2020, ale gdyby sieć wystawiła gniazdka do
    ładowania to jestem skłonny u nich coś kupować.

  • 2. Data: 2022-02-01 07:47:49
    Temat: Re: Dino nas naładuje
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Feb 2022 01:49:11 +0100, ii wrote:
> [...]
    >
    > Nie wiem co tam będzie w 2020, ale gdyby sieć wystawiła gniazdka do
    > ładowania to jestem skłonny u nich coś kupować.

    Z czasem pewnie wystawi. Moze juz wystawila.

    A na razie wiecej zarobi na stacji paliwowej :-)

    A masz jakies Dino blisko, ze tak obiecujesz ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2022-02-01 12:17:37
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.02.2022 o 07:47, J.F pisze:

    > Z czasem pewnie wystawi. Moze juz wystawila.
    >
    > A na razie wiecej zarobi na stacji paliwowej :-)

    No to nie będę do nich jeździł :-)

    > A masz jakies Dino blisko, ze tak obiecujesz ? :-)

    Z tym Dino to jest dla mnie ciekawe gdzie oni mają te wszystkie sklepy.
    Nijak nie mogę się ich doliczyć, że niby jest ich aż 2/3 Biedronek. Ale
    mam jedno w okolicy. Natomiast wydaje mi się że drogo tam jest i mały
    asortyment. No ale to właśnie mówię co mają zrobić bym u nich kupował i
    by mogli to wszystko poprawić :-)

  • 4. Data: 2022-02-01 12:34:19
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.02.2022 o 01:49, ii pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem co tam będzie w 2020, ale gdyby sieć wystawiła gniazdka do
    > ładowania to jestem skłonny u nich coś kupować.

    Wtedy najlepiej w niedzielę :) Fajny myk :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 5. Data: 2022-02-01 16:31:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.02.2022 o 12:34, LordBluzg(R) pisze:

    > Wtedy najlepiej w niedzielę :) Fajny myk :D

    Mają otwarte. Choć może już nie będą mieli. I na takie korzystanie mogą
    wprowadzić rogatki i maksymalny czas parkowania. A ja naprawdę bym
    chciał w trakcie zakupów doładowywać. Ale ładowarki są tylko w dużych
    marketach do których mi nie po drodze a i raczej nie mogę z nich
    korzystać bo nie mam szybkiego ładowania. Zwykłe gniazdko to jest coś co
    najbardziej by mi pasowało.

  • 6. Data: 2022-02-01 16:33:01
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.02.2022 o 16:31, ii pisze:

> [...]
    > marketach do których mi nie po drodze a i raczej nie mogę z nich
    > korzystać bo nie mam szybkiego ładowania. Zwykłe gniazdko to jest coś co

    A propos wygody ... w Lidlu paragonem otwiera się bramkę wyjściową. Idę
    z tym zakupami i k... muszę jeszcze paragon przykładać. Co za pojeb...