  • 1. Data: 2009-07-06 14:53:53
    Temat: Digisat S2 CD z TNK i nagrywarka
    Od: "robin" <c...@p...onet.pl>

    Kupiłem zestaw TNK z dekoderem Digisat S2 CD. Dekoder posiada wyjście euro
    oznaczone literkami VCR i ikonka kasety magnetowidowej, w instrukcji jest
    opisane jako gniazdo na podłączenie magnetowidu - czy do tego gniazda zamiast
    magnetowidu mogę podłączyć nagrywarkę dvd z twardym dyskiem?

  • 2. Data: 2009-07-06 14:59:16
    Temat: Re: Digisat S2 CD z TNK i nagrywarka
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-07-06 16:53, robin donosi, że:
    > Digisat S2 CD. Dekoder posiada wyjście euro
    > oznaczone literkami VCR [...]czy do tego gniazda zamiast
    > magnetowidu mogę podłączyć nagrywarkę dvd z twardym dyskiem?

    Jak najbardziej.