  • 41. Data: 2020-09-14 09:40:48
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 18:01, ąćęłńóśźż wrote:
    > www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/paliwozerne
    -i-psujace-klimat-hybrydy-plug-in-hybridgate/fdxxrnp

    Wez nie troluj, oni juz wystarczajaco ciezko maja ze mna ;)

  • 42. Data: 2020-09-14 09:42:15
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/09/2020 06:24, Cavallino wrote:

    > Tyle że mi nie o gazy cieplarniane chodzi,

    a powinno bo to jest glowny problem panie hipokryto.

  • 43. Data: 2020-09-14 10:17:05
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 17:37, Poldek wrote:

> [...]
    > poszkodowani. Odszkodowania dla klientów, którzy kupili samochody są
    > absurdem. Poszkodowanymi w tej sprawie są wszyscy żyjący i umierający w
    > środowisku zatrutym o tyle bardziej, o ile oszukał koncern VAG i inne
    > koncerny samochodowe.
    > Klienci, którzy kupili samochody nie oddychają spalinami, które
    > wypuszczają ich samochody.
    > Problemy ze spalinami, hałasem z wydechów bez tłumików skończyłyby się,
    > gdyby wylot rury wydechowej każdego pojazdu obowiązkowo dmuchał na
    > kierującego i jego dzieci siedzące z tyłu.

    Jak ktos kupujacy samochod reklamowany jako czysty diesel (w reklamach
    przykladali do wydechu kawalem bialego materialu) nie moze sie czuc
    oszukany?
    Odszkodowania dla jak to piszesz pieszych od koncernu/ow samochodowych
    sa abusrdalne. Po odszkodowanie w pierwszej kolejnosci idz do swoich
    sasiadow palacych smieciami.

  • 44. Data: 2020-09-14 13:03:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Byłoby super.

    Najprosciej to przeskoczyc Dunczykow - wprowadzmy sobie oplate
    rejestracyjna w wykosci pięciu cen auta nowego :-)

    J.

  • 45. Data: 2020-09-14 13:12:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-09-2020 o 13:03, J.F. pisze:

    > Najprosciej to przeskoczyc Dunczykow - wprowadzmy sobie oplate
    > rejestracyjna w wykosci pięciu cen auta nowego :-)

    Dla spaliniaków, zwłaszcza używanych, pomysł fajny.
    Ale niestety nierealny, bo suweren obecnie rządzących by tego nie przeżył.

    Więc trzeba delikatniej....
    Podwyżka opłat w strefach parkowania o 100% była krokiem w dobrym
    kierunku, może tak co rok? ;-)

  • 46. Data: 2020-09-14 14:29:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 14-09-2020 o 13:03, J.F. pisze:

    >Dla spaliniaków, zwłaszcza używanych, pomysł fajny.

    Na wszystkie, na nowe tez :-)

> [...]
    >przeżył.

    >Więc trzeba delikatniej....
    >Podwyżka opłat w strefach parkowania o 100% była krokiem w dobrym

    Ale tak az do momentu az bedziesz mogl zaparkowac, czy az stwierdzisz,
    ze Cie nie stac ? :-)

    No i na elektryczne samochody tez :-)

    J.

  • 47. Data: 2020-09-14 15:31:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-14 o 13:12, Cavallino pisze:

    > Więc trzeba delikatniej....
    > Podwyżka opłat w strefach parkowania o 100% była krokiem w dobrym
    > kierunku, może tak co rok? ;-)

    Pomysł dobry, ale pod warunkiem, że będzie egzekwowane karanie za
    parkowanie na trawnikach, chodnikach itd. Koło mnie jest SPPN i przy
    obecnych bardzo niskich cenach parkowania urządzone miejsca przy
    parkometrach są mało zastawione, za to na trawnikach obok nawalone
    samochodów. I tak codziennie, gdyż w praktyce nie ma za to żadnej kary,
    a nawet jak się zdarzy raz na ruski rok, to nadal wychodzi taniej.

    Natomiast prawdą jest że ogólna liczba pojazdów dawno przekroczyła
    granice sensowności i nadal cały czas przyrasta kompletnie
    nieproporcjonalnie do miejsca i przestrzeni, która miałaby pomieścić te
    miliony, cały czas więcej milionów samochodów.

  • 48. Data: 2020-09-14 15:35:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-14 o 10:17, K pisze:

> [...]
    > Odszkodowania dla jak to piszesz pieszych od koncernu/ow samochodowych
    > sa abusrdalne. Po odszkodowanie w pierwszej kolejnosci idz do swoich

    Moi sąsiedzi nie palą śmieciami. Wszędzie w koło jest ogrzewanie
    centralne - miejskie z elektrociepłowni. Tu nie ma żadnych pieców,
    żadnych kominów. Idąc chodnikiem wzdłuż ulicy z dzieciakiem aż przykro,
    jak śmierdzi spalinami i syfem z opon i klocków.

  • 49. Data: 2020-09-14 16:10:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup

    >Jak ktos kupujacy samochod reklamowany jako czysty diesel (w
    >reklamach przykladali do wydechu kawalem bialego materialu) nie moze
    >sie czuc oszukany?

    Moze i moze, ale czy ma takie ekologiczne sumienie ?

    >Odszkodowania dla jak to piszesz pieszych od koncernu/ow
    >samochodowych sa abusrdalne.

    A co - tylko wlasciciele wachaja te spaliny ?

    >Po odszkodowanie w pierwszej kolejnosci idz do swoich sasiadow
    >palacych smieciami.

    A jak akurat sasiedzi maja wszyscy pompy ciepla i diesle :-)

    J.

  • 50. Data: 2020-09-14 16:10:54
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/09/2020 14:35, Poldek wrote:

> [...]
    > żadnych kominów. Idąc chodnikiem wzdłuż ulicy z dzieciakiem aż przykro,
    > jak śmierdzi spalinami i syfem z opon i klocków.

    A moi sasiedzi nie jezdza VW, natomiast jesli smierdzi ci syfem z opon i
    klockow to problem lezy gdzies indziej.

    Jeszcze pytanie do ankiety, a mieso jesz?