eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel po przegrzaniu - brak pomysłówRe: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.
    weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!futter-mic
    h.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
    .news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <nsig3g$h3i$1@usenet.news.interia.pl> <nsio58$peq$1@node1.news.atman.pl>
    <nsiovk$3e2$1@usenet.news.interia.pl> <nsir1a$u62$1@node2.news.atman.pl>
    <nsit75$bmd$1@usenet.news.interia.pl> <nsiu1e$1bd$1@node2.news.atman.pl>
    <nsiu9a$dne$2@usenet.news.interia.pl>
    <57ed0b52$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsj3lq$oll$2@usenet.news.interia.pl>
    <57ed1b59$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Date: Thu, 29 Sep 2016 16:04:04 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160929-0, 29.09.2016), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 37
    Message-ID: <57ed1ef7$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1475157751 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 642 89.72.242.154:1694
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2817
    X-Received-Body-CRC: 2289157106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589294
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:57ed1b59$0$15208$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:nsj3lq$oll$...@u...news.interia.pl...
    > W dniu 2016-09-29 o 14:38, J.F. pisze:
    >>> Ale cos tu dziwnego - takie wywalenie wymaga raczej sporego przegrzania
    >>> silnika, a mnie inne samochody przyzwyczaily, ze temperatura raczej nie
    >>> przekracza 100C, mimo tego co pisza w instrukcji.
    >>
    >>> Termometr dobrze skalibrowany ? korek cisnieniowy trzyma ?
    >
    >>Termometr powinien być OK.
    >>Korek dobrze trzyma, puszcza do zbiornika dopiero po przekroczeniu 0,9
    >>atm.
    >>Na postoju może chodzić kilka godzin, jest ciśnienie, nie ubywa płynu,
    >>korek nie przepuszcza - więc układ jako taki jest szczelny.
    >
    > No mowie - cos dziwnego.
    > Zeby przekroczyc te 0.9 atm trzeba jakies 120C, i to w calym ukladzie, nie
    > wystarczy jakies drobne lokalne przegrzanie.
    >
    > A to sugeruje spora niewydolnosc calego ukladu chlodzenia.
    > Chlodnica zatkana, waz jakis przygnieciony ?
    >
    > Moze przygazowac pare razy na postoju i zobaczyc co bedzie ?
    > Ogolnie, to na postoju chlodzenie nie musi wystarczyc na silnik pracujacy
    > z wiekszymi obrotami, ale moze cos sie zauwazy ...
    >

    Mechanikowi wpadło coś do rury do chłodnicy i dławi przepływ?
    Może pożyczyć i obejrzeć silnik kamerą termowizyjną.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: