-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
<5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
<5da03f39$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<3642048792$20191011172841@squadack.com>
<12kq4zwr69ewd$.1vvcfm2pbco3l$.dlg@40tude.net>
<1693213237$20191012190756@squadack.com>
<1rtypw5mkm1a4$.nq72ukor4798.dlg@40tude.net>
<4198291114$20191012222223@squadack.com>
Date: Sun, 13 Oct 2019 00:47:26 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 36
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1570920446 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17362 82.143.187.50:62448
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2922
X-Received-Body-CRC: 1895810119
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663704
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 12 Oct 2019 22:22:22 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Hello J.F.,
>>>>> Przejedź się Alfą 1.4 trupo-benzina - zdziwisz się przy jakiej
>>>>> prędkości żąda 6-tki.
>>>> Przy jakiej ?
>>> poniżj 60 km/h...
>>>>> A jeszcze bardziej się zdziwisz, jak depniesz
>>>>> gaz na tej 6-tce a tu No Va. Pomimo rzekomo 170 KM.
>>>> To akurat mnie nie zdziwi :-)
>>> Ale boli... Lanos się zdecydowanie lepiej zbierał na najwyższym biegu
>>> z 60 km/h.
>> Ale lanos nie mial 6 biegow :-)
>
> Może to i lepiej.
>
>> No i predkosc maksymalna mial nizsza ...
> Ale po co mi szybciej? Nie ma gdzie jechać szybciej.
Nie chodzi o to ze nie ma gdzie, tylko ze lanos jak mial vmax ok 180,
i to bylo na maksymalnych obrotach, to jadac 60 bylo 1/3 tych obrotow.
Powiedzmy 2000.
A ze Alfa pojedzie sporo szybciej, to w niej wyjdzie 1/4 - powiedzmy
1500.
A to spora roznica dla benzyniaka.
>> wiec przestac sie gapic na wyswietlacz ? :-)
>> Czy po prostu nie rezygnowac z dobrych nawykow i redukcja przed
>> wyprzedzaniem :-)
>
> Dobre nawyki za słabe - trzeba mocniej redukować :(
Albo nie jezdzic 60 na 6-tym biegu :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.19 08:31 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=