  • 1. Data: 2011-07-19 07:03:48
    Temat: Desire Z - backup
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <wojciech.sura_no@spam_poczta.medi.com.pl>

    Hej!

    W jaki sposób mogę zrobić kopię zapasową kontaktów i kalendarza na HTC
    Desire Z? Oprogamowanie dostarczone z telefonem (dla PC) nie ma takiej
    opcji.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 2. Data: 2011-07-19 12:22:54
    Temat: Re: Desire Z - backup
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 19.07.2011 09:03, Wojciech "Spook" Sura wrote:
    > Hej!
    >
    > W jaki sposób mogę zrobić kopię zapasową kontaktów i kalendarza na HTC
    > Desire Z? Oprogamowanie dostarczone z telefonem (dla PC) nie ma takiej
    > opcji.

    masz w ... chmurze ;)
    Marx

  • 3. Data: 2011-07-21 07:31:39
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    W jaki sposób mogę zrobić kopię zapasową kontaktów i kalendarza na HTC
    Desire Z? Oprogamowanie dostarczone z telefonem (dla PC) nie ma takiej
    opcji.

    chyba najlepiej zalozyc konto na gmail.com i zrobic synchronizację
    kontaktów, w ten sposob przenosiłem kontakty z telefonu nokia z symbianem do
    androida