  • 1. Data: 2014-10-04 11:25:43
    Temat: Derbi GPR 50 r r2000 tuning .
    Od: Dominik12223 <Dominik12223@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam posiadam DERBI GPR 50 R z 2000 r . Zaliczyłęm nim szlifa przed
    wakacjami ale naszczęście motorek już odnowiony , pomyślałem że skoro
    optyka jest już ok to najwyższy czas popracować nad jego osiągami .
    Chciałbym zmienic pojemność , oraz inne części które podwyższyły by jego
    osiągi.
    Nie znam się na mechanice zbyt dobrze dlatego proszę was o pomoc jakie
    części mógłbym wymienić .

  • 2. Data: 2014-10-05 15:30:25
    Temat: Re: Derbi GPR 50 r r2000 tuning .
    Od: Sportowiec <nokia222222@_NOSPAM_o2.pl>

    Dominik12223 napisal

> [...]
    > osiągi.
    > Nie znam się na mechanice zbyt dobrze dlatego proszę was o pomoc jakie

    CZEŚĆ ja mam motorower GB STREET 72 cm chińczyk z 2012 roku zrobiłem na
    nim 10 tysięcy km ( około 2000 km miesięcznie zimą stoi w piwnicy- dbam o
    niego) , jak chcesz poprawić osiągi to wymień sobie cylinder wraz z
    tłokiem na większy ,gaźnik, moduł odblokowujący ,przekaźnik rozrusznika .
    W cylinder 72 cm się nie baw bo to nie ma sensu ,90 sobie zamontuj lub kup
    kompletny silnik 125cm .

  • 3. Data: 2014-10-05 18:30:10
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 05.10.2014 15:30, Sportowiec pisze:

> [...]
    > rozrusznika . W cylinder 72 cm się nie baw bo to nie ma sensu ,90 sobie
    > zamontuj lub kup kompletny silnik 125cm .

    zapomniałeś dopisać: i zrób kategorie A1 o ile nie masz (a zakładam że
    nie ma bo by po prostu zmienił sprzęta na większy)

    --
    Arni