  • 11. Data: 2014-03-24 21:56:59
    Temat: Re: Denon DRA435 zyje wlasnym zyciem...
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Nie masz w pomieszczeniu innego sprzętu sterowanego pilotami?
    U mnie ostatnio pojawił się problem po zakupie mikrowieży Philips.
    Zmiana poziomu głośności w TV marki LG powoduje włączanie/wyłączanie
    wieży. Zupełna porażka. Skończyło się chwilowo na zaklejeniu diody na
    obudowie wieży czarną taśmą izolacyjną:)
    Piotr

  • 12. Data: 2014-03-26 12:36:36
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-03-23 19:24, ankan wrote:
    > Witam.
    > Jest sobie amplituner Denon 435R podlaczony do glosnikow Eltax (Monitor3).
    >
    > Serwisowka do wgladu ponizej:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=523
    964

    > Po jakims czasie od wlaczenia, w amplitunerze nastepowalo samoistne
    > przelaczanie wejsc. Czasami po kilkunastu godzinach, czasami po
    > minutach. Najczesciej
    > objawialo sie to zalaczeniem Tape1 lub Tape2.
    (ciap)

    Elektrolity w sekcji zasilania +/-16V WSZYSTKIE

    Włodek