  • Data: 2010-02-26 20:55:00
    Temat: Re: Demontaż czujnika ABS
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Karolek pisze:

    > Nie ma takiej mozliwosci :/
    > Czujnik wlozony jest przez otwor w zwrtonicy i wysteje pomiedzy
    > przegubem, a lozyskiem.
    > Samo lozysko jest dwu rzedowe, wciskane w zwrotnice, jak zechcesz je
    > wyciagnac to pierscien bedzie zapewne juz do wywalenia.

    Trudno mi tak bez pomacania to wszystko sobie dokładnie wyobrazić.

    Wymieniałem wciskane łożyska (co prawda zawsze zużyte na nowe), ale nie
    widzę przeciwwskazań żeby wyciągnąć ze zwrotnicy sprawne łożysko i po
    oczyszczeniu wszystkiego zamontować je ponownie.

    Może w tym Citroenie, albo Alfie jest jakoś inaczej, ale rzuciłem okiem
    w książkę do Fiata i tam opisują jak sprawdzać wymontowane łożysko i że
    wymienić należy niesprawne, więc rozumiem że ponowne zamontowanie
    sprawnego to nie jest problem.

    Skoro się to dało zmontować, to i raczej da się rozmontować.