-
Data: 2010-02-25 21:49:52
Temat: Re: Demontaż czujnika ABS
Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Sawa w <news:hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl>:
> Witam!
> Mam problem, autko Citroen C8 2,2HDI 2006r, wyświetla mi bład ASR, ESP, ABS
> zarazem wyłączając mi wszystkie te systemy...
> Dziś zawitałem do ASO po podpięciu kompa okazało się że prawe przednie koło
> pokazuje błąd czujnika, niestety niewiadomo czy wina leży po stronie
> czujnika, łożyska czy jeszcze innej rzeczy.
Co prawda nie cytryna, ale tez miałem problem z czujnikiem ABS -- za
stwierdzenie, który zacz zapłaciłem 50PLN (podpięcie kompa) i serdecznie
podziękowałem za ofertę wymiany czujnika z piastą (ca 800PLN).
Panowie z serwisu nie wykonali innych testów, a powinni:
1. Turn the ignition switch to LOCK.
2. Disconnect the left rear wheel speed sensor
connector.
3. Use a digital voltmeter (DVM) to measure the
resistance between the sensor terminals.
Is the resistance within the specified value at
approximately 25°C (77°F)?
jeśli ok, to kolejny:
1. Switch the DVM to the AC millivolt range.
2. Measure the voltage output of between the
wheel speed sensor terminals while rotating
the wheel about 1 revolution every 2 seconds.
Is the output within the specified value?
i jeśli OK, to kolejny:
1. Disconnect the harness from the EBCM.
2. Connect a DVM between ground and one terminal
of the wheel speed connector.
3. Turn the ignition to ON.
4. Repeat the above test for the other terminal of
the wheel speed connector.
Is the voltage for either of these terminals within the
specified value?
I tak dalej, zgodnie z książką serwisową.
Zdjąłem koło, wypiąłem kabelki, zmierzyłem wg pierwszej procedury i z
czystego lenistwa dalej nie mierzyłem, tylko potraktowałem jakimś sprajem
typu CONTACT wtyczkę i gniazdo, złożyłem jak było, przykręciłem koło i po
problemie
--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.10 21:51 bartekkr
- 25.02.10 22:39 Tomasz Pyra
- 25.02.10 22:47 DoQ
- 26.02.10 00:30 Arbiter
- 26.02.10 00:29 Adam Płaszczyca
- 26.02.10 00:54 Tomasz Pyra
- 26.02.10 02:21 P_ablo
- 26.02.10 09:53 DoQ
- 26.02.10 14:46 Karolek
- 26.02.10 14:53 Karolek
- 26.02.10 14:51 Karolek
- 26.02.10 14:54 Karolek
- 26.02.10 15:18 DoQ
- 26.02.10 16:20 P_ablo
- 26.02.10 17:10 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=