    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dell M4400 inwerter 2CCFL...?
    Date: Sun, 6 Sep 2015 23:09:51 +0200

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:mshphg$erj$1@srv.chmurka.net...
    > Powitanko,

    > Mozna przyjac, ze napiecie zaplonu zalezy od dlugosci rury, wiec jak
    > znajdziesz inwerter od podobnej gabarytowo matrycy, to powinno banglac. W
    > zasadzie potrzebujesz 2 inwerterow/podwojnego.

    W sumie tak, tylko odnoszę wrażenie, że to może być coś "specjalnego" w
    związku z czujnikiem oświetlenia... Cóż, będę próbował to zdobyć, jak nie,
    to coś zdobyć i założyć. Nie chcę przekombinować, żeby czegoś do reszty nie
    popsuć, las rośnie wolno, lecz płonie szybko. Poza tym, jeszcze gniazda do
    wtyków, czy będą pasować... Dobra, o kombinowaniu pomyślę, jak mi się nie
    uda zdobyć oryginału, na razie szukam, choć giełda tak komputerowa, jak i
    Wolumen, to porażka. Wolumen zszedł na psy i coraz bardziej upodobniony jest
    do bazarków, jakie mam z tyłu Uniwersamu, szukając przetwornicy, pomiędzy
    scalakami i złomem elektronicznym, nabyć sobie mogłem upieczony udziec
    nie-wiadomo-czego, co do włośni nie wypowiadam się, boczek wędzony,
    pomidorki, gacie na karimacie, gaz do palnika-lutlampki, nie powiem,
    nabyłem, "radełka" (czyli tu: radyjka) mejdinczajna, sznurek bawełniany
    chyba też był, stary sprzęt grający... co ja mędzę, sami pewnie jeździcie na
    Wolumen i wiecie, co się tam dzieje... Przyznam, zawiedziony jestem nawet
    nie brakiem mojej przetworniczki, lecz spsieniem bazaru, chyba, że to po
    wakacjach jeszcze się nie rozbujało... Choć dziś paluszków AAA 4800 mAh już
    nie widziałem... Ale i nie szukałem.
    Dzięki za info i sugestię, na razie próbuję złapać oryginał.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048