  • Data: 2009-06-17 17:15:37
    Temat: Re: Dell C600 i samowyłączający się ekran
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-06-2009 o 18:39:52 tg <a...@b...cpl> napisał(a):

    > wcisnij f8 przed uruchamianiem
    > windowsa i poczekaj ta minute zeby okreslic czy sa to ustawienia w
    > biosie czy systemie, jak systemie to ntg

    Chodzi zapalony cały czas, zostawiłem go na logowaniu do systemu i też
    chodzi cały czas, czyli to system bo dopiero po zalogowaniu ładuje sobie
    jakieś parametry oszczędzacza baterii na które nie mam wpływu. To już NTG
    ale może ktoś odpowie co bym nie pisał na grupę systemową, jak by tu
    dobrać się do tych parametrów.

    PS. Dzięki za dedukcję :)

    --
    Pzdr, Piotr M