  • 11. Data: 2009-12-09 19:14:44
    Temat: Re: Dell 2209WA - subiektywna ocena
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    grafi pisze:

    > dzieki za opinie. W sieci wiekszosc to ochy i dobijanie TNek. Ja jestem
    > na etapie dojrzewania do wymiany obecnego.
    >
    > Zastanawiales sie nad http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/381830 ?
    >
    > grafi
    Czy jest jakieś porównanie tego HP do della?
    ToMasz

  • 12. Data: 2009-12-10 18:39:59
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Chrispl27 napisała na pl.comp.pecet:

    > Może jestem Lame ale kupilem 2209WA i jestem happy ... deklasuje
    > wszystkie TN, i inne tanie PVA.

    Kupiłem kiedyś Della 2005WFP (czy jakoś tak) na PVA. Kąty gorsze, ale
    przynajmniej czerń jest akceptowalna, a do jakości grafiki też nie
    można się było przyczepić. Kosztował mnie 350zł i był trochę
    porysowany, jednak nie mogłem znieść pisku z jakiejś cewki i poleciał
    dalej ;]

    Marcin Kocur

  • 13. Data: 2009-12-10 18:43:56
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba ToMasz napisała na pl.comp.pecet:

    > Czy jest jakieś porównanie tego HP do della?
    > ToMasz

    Lenistwo...

    http://www.digitalversus.com/article-358-4451-23.htm
    http://www.digitalversus.com/article-358-4862-88.htm
    http://www.digitalversus.com/duels.php?ty=6&ma1=88&m
    o1=477&p1=4862&ma2=23&mo2=450&p2=4451&ph=1

    :P

    Mnie raczej na niego nie stać.

    Marcin Kocur

  • 14. Data: 2009-12-10 18:49:57
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba kamil napisała na pl.comp.pecet:

    > Po pierwsze, porownaj swoj film z innymi na youtube (pokazujacymi
    > 2209) - takich przebarwien jeszcze na zadnym nie widzialem.

    Ja mam porównanie do żywego monitora i takie przebarwienia to ja
    chciałbym mieć... naprawdę na filmiku aż tak nie widać...

    Marcin Kocur

  • 15. Data: 2009-12-10 18:52:28
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba PK napisała na pl.comp.pecet:

    > http://www.microsoft.com/typography/cleartype/tuner/
    Step1.aspx
    > Po stuningowaniu czcionek, jeśli uzywasz XP, masz tak jak sobie
    > zaaplikujesz.

    Miałem na myśli "lepsze czcionki" w porównaniu do CRT. Ta technologia
    ZTCW nie może się równać z LCD pod tym względem.

    Nie używam XP ;]
    Marcin Kocur

  • 16. Data: 2009-12-24 12:59:16
    Od: grafi <g...@p...one.pl>

    W dniu 2009-12-10 19:43, Marcin Kocur pisze:

    > Mnie raczej na niego nie stać.

    i jak sprawa, na czym stanela? Della dostalem jako dodatkowy monitor w
    firmie i nie jest tak zle. Zdecydowanie lepiej wyglada niz na zdjeciach,
    obraz akceptowalny. Katy mnie nie obchodza, bo siedze przed monitorem.

    Do domu potrzebuje jednak wiekszej rozdzileczosci w pionie, a tu jest
    zonk, bo albo sa 16:9 (1080px), albo ceny na poziomie 1600zl za Philipsa
    240PW9ES. W sumie to granica finansowa, do ktorej z bolem moglbym dotrzec.

    grafi

  • 17. Data: 2010-01-03 11:18:46
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba grafi napisała na pl.comp.pecet:

    > i jak sprawa, na czym stanela?

    Chciałem sprzedać na allegro, ale skończyło się na ~800zł. Zostaje :/

> [...]
    > zonk, bo albo sa 16:9 (1080px), albo ceny na poziomie 1600zl za
    > Philipsa 240PW9ES. W sumie to granica finansowa, do ktorej z bolem

    No ja sobie wolę godnie film na telewizorze obejrzeć :P

    Marcin Kocur