  • 1. Data: 2009-11-12 22:19:16
    Temat: Dekodowanie kanałow z karty satelitarnej
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Witam Szanownych Grupowiczów
    Chciałbym spytać, czy to jeszcze wykonalne:) Przejrzałem parę stron, z
    których wynika, że ta zabawa była modna 3-4 lata temu. I juz nie mam siły
    szukać dalej. Może jakies drobne sugestie?:)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-11-13 01:49:05
    Temat: Re: Dekodowanie kanałow z karty satelitarnej
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Worfik pisze:
> [...]
    > których wynika, że ta zabawa była modna 3-4 lata temu. I juz nie mam siły
    > szukać dalej. Może jakies drobne sugestie?:)

    Wykupić prepaid na TNK, kupić czytnik kart, znaleźć odpowiedni plugin do
    obsługi tej karty i używać.

  • 3. Data: 2009-11-13 19:02:30
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Worfik" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > których wynika, że ta zabawa była modna 3-4 lata temu. I juz nie mam siły
    > szukać dalej. Może jakies drobne sugestie?:)

    Z praktyki: Karta Technotrend S2-3200 + moduł CI.
    Do tego moduł Conax z kartą TNK lub moduł Cyfra+ z kartą lub itp. i ...
    działa jeżeli regularnie płacisz abonament :)

    --
    marfi
    www.skyview.pl