  • 11. Data: 2010-04-11 12:15:02
    Temat: Re: Dekodery UPC/Multimedia i NTSC
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hps8u8$flv$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie mam doświadcznia w tym względzie. Czy strata na jakości będzie
    > duża? Czy nie ma konwersji, która zachowa odpowiedni kształt obrazu?

    Wszystko da się zrobić, ale nie ma operacji bezstratnych. Zmiana
    rozdzielczości to w sumie pikuś, ale zmiana liczby klatek na sekundę w
    typowym sprzęcie raczej słabo wychodzi. Widać po prostu, że nie ma płynności
    obrazu.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 12. Data: 2010-04-11 12:23:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > nie kupisz u nas zadnego tunera ktory by mial na wyjsciu NTSC

    Wiesz że wystarczy choć jeden kontrprzykład, żeby obalić tą tezę?

  • 13. Data: 2010-04-11 12:25:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@f...j.yc> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozdzielczości to w sumie pikuś, ale zmiana liczby klatek na sekundę w
    > typowym sprzęcie raczej słabo wychodzi. Widać po prostu, że nie ma

    A skąd założenie że ten tv nie potrafi obsłużyć 50 Hz?
    Choćby w trybie monitora raczej musi to umieć.

  • 14. Data: 2010-04-11 13:10:27
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    Madrzejszy od radia. wrote:

    > Pozostaje problem 60Hz. napisz moze co to za model telewizora bo
    > ciezko wrozyc z fusow.

    Telewizor to Samsung LNT4061FX/XAC.

    --
    Łukasz Ledóchowski, GG: 503647
    l...@t...pl

  • 15. Data: 2010-04-11 13:29:46
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-11 14:25, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Wiewior" <j...@f...j.yc> napisał w wiadomości

    > A skąd założenie że ten tv nie potrafi obsłużyć 50 Hz?
    > Choćby w trybie monitora raczej musi to umieć.

    Jestes pewien ze wiesz o czym piszesz ?

  • 16. Data: 2010-04-11 15:38:09
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Łukasz Ledóchowski pisze:

    > Telewizor to Samsung LNT4061FX/XAC.

    Facet przeciez to cyfrowka LCD a ty zadajesz takie pytania jakby to byla
    stara banka kineskopowa.

    Bez problemu bedzie dzialac tylko bedziesz musial zaopatrzyc sie w trafo
    z 220-110V

    :):):)

    Ja myslalem ze to jakis stary klamot

  • 17. Data: 2010-04-11 16:20:10
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    Madrzejszy od radia. wrote:

> [...]
    > byla stara banka kineskopowa.
    > Bez problemu bedzie dzialac tylko bedziesz musial zaopatrzyc sie w

    Czyli jeśli uda się go odpowiednio zasilić prądem, nie będzie potem już
    żadnych problemów? Jaki sygnał idzie przez HDMI? Obraz przesyłany z
    dekodera w formie cyfrowej ma chyba jakieś określone kodowanie,
    rozdzielczość czy częstotliwość. Czy każdy telewizor sobie z nim
    poradzi? Przepraszam za głupie pytania, ale producenci sprzetu
    elektronicznego często nie kierują się logiką, a własnym interesem, i
    mimo możliwości technicznych, pewne funkcje nie są po prostu dostępne.

  • 18. Data: 2010-04-11 19:39:26
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Łukasz Ledóchowski pisze:

> [...]
    > elektronicznego często nie kierują się logiką, a własnym interesem, i
    > mimo możliwości technicznych, pewne funkcje nie są po prostu dostępne.

    Chyba nawet z zasileniem nie bedzie problemu bo made in china i ma na
    99% przetwornice 100-250V

  • 19. Data: 2010-04-11 20:45:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > stara banka kineskopowa.
    >
    > Bez problemu bedzie dzialac tylko bedziesz musial zaopatrzyc sie w trafo z

    Ja założyłem dokładnie odwrotnie - przecież przy CRT koszty transportu
    byłyby większe niż wartość sprzętu.

  • 20. Data: 2010-04-11 20:47:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyli jeśli uda się go odpowiednio zasilić prądem, nie będzie potem już
    > żadnych problemów? Jaki sygnał idzie przez HDMI?

    Taki jaki wyśle dekoder.

    > Obraz przesyłany z
    > dekodera w formie cyfrowej ma chyba jakieś określone kodowanie,
    > rozdzielczość czy częstotliwość. Czy każdy telewizor sobie z nim
    > poradzi?

    Nie każdy.
    Ale to nie znaczy że tv nie potrafi obsłużyć innych trybów niż jeden.
    Mój telewizor z matrycą PAL bez problemów wyświetla sygnał Full HD.

    Zajrzyj do instrukcji, przy każdym tv jest opis jakiie tryby łyka.