  • 11. Data: 2009-02-07 18:29:05
    Temat: Re: Dekoder cyfrowej TV Motorola - pożyczać czy kupić ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dfkro455kbqs30bfmrkgu6qv33cpv74ac3@4ax.com...

    > Możesz się zdziwić. Poważnie.

    Jak pamiętam swoją starą kablówkę i on ma podobnie, to nie ma szans.

  • 12. Data: 2009-02-07 19:09:43
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    > Jak pamiętam swoją starą kablówkę i on ma podobnie, to nie ma szans.

    żebym się zdziwił ? tzn. jakość jednak będzie lepsza ?

    Piotrek

  • 13. Data: 2009-02-07 21:06:23
    Temat: Re: Odp: Dekoder cyfrowej TV Motorola - po?ycza? czy kupi? ?
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 7 Feb 2009 17:30:28 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Nie wiem jak w Lubuskim, ale w reszcie miejsc juz jest.
    >Nazywa sie ze testowo, ale róznice jesli sa to na plus.

    z tego co wiem, to lubuskie jest cale pokryte (prawie jak zarys
    granic) - to sa wlasnie testy SFN (na jednym kanale chodza dwa
    nadajniki).

    --
    ThinkXtra

  • 14. Data: 2009-02-07 21:24:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > żebym się zdziwił ? tzn. jakość jednak będzie lepsza ?

    W porównaniu do tej mojej byłej wszystko byłoby lepszej jakości.
    Nawet ze zwykłej anteny naziemnej.
    Kablówka firmy East West na granicach Poznania.

  • 15. Data: 2009-02-07 21:45:52
    Od: Adam Wołk-Jankowski <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Motorola VIP1910 to dekoder IPTV. Nie sądzę, żebyś znalazł jakikolwiek
    zamiennik na rynku wtórnym a z nowych STB Motorola jest najtańsza.
    Poza tym bardzo możliwe, że operator jest w stanie obsłuzyć tylo ten
    konkretny model.
    Jeżeli nawet kablówka zmieni dekodery to stare na pewno będą działać.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 16. Data: 2009-02-08 13:55:06
    Od: Adrian Nowak <a...@1...0.0.1>

    Piotrek pisze:
    > - ile kosztują takie dekodery na "wolnym rynku" ? i gdzie je można kupic ?

    Zalezy. Zwykle z hd to cos ponad 1000 pln - jak chcesz z dyskiem to cena
    odpowiednio rosnie.

    > - czy będę mógł podłączyć taki "własny" dekoder do osiedlowej kablówki i
    > będzie on dzialać ?

    Tak.

    > - czy kablówki kupują takie dekodery czy wynajmują ?

    Raczej kupuja. Ale to kwestia umowy z dostawca. Tak wiec cena imo 20 zl
    miesiecznie przy umowie na 2 lata jest raczej ok.

    > - czy jest prawdopodobne że np. za dwa lata osiedlówka wymieni dekodery
    > na inny sprzęt tak, że nie będę mógł korzystać z zakupionego przeze mnie

    Zalezy od systemu kodowania. Niektore karty dostaja autoryzacje na
    stb+karta.

    Tak jak ktos wspominal - mozesz kupic sonowke - maja odbiornik dvb-c ...
    ale wiem, ze bywa dosc problematyczny.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-02-08 20:35:49
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 7 Feb 2009 22:45:52 +0100, Adam Wołk-Jankowski napisał:
> [...]
    > konkretny model.
    > Jeżeli nawet kablówka zmieni dekodery to stare na pewno będą działać.

    Nietylko. Jest kilka wersji 1910, z Ethernetem, DVB-C i DVB-T

    --
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 18. Data: 2009-02-09 22:49:13
    Od: a...@p...pl

    <j...@b...tego.1000lecie.pl> wrote:

    >Motorola VIP1910 to dekoder IPTV. Nie sądzę, żebyś znalazł jakikolwiek
    >zamiennik na rynku wtórnym a z nowych STB Motorola jest najtańsza.

    do zwyklej kablowki IPTV? Potrzebny jest dvb-c.

    --
    ThinkXtra

  • 19. Data: 2009-02-12 22:23:36
    Od: Adam Wołk-Jankowski <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    > Nietylko. Jest kilka wersji 1910, z Ethernetem, DVB-C i DVB-T

    Wiem o kilku wersjach z serii 1900 - np 1920C to DVB-C a 1920T DVB-T ale
    1910 spotkałem tylko w wersji IP.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski