  • 1. Data: 2009-02-06 21:11:39
    Temat: Dekoder cyfrowej TV Motorola - pożyczać czy kupić ?
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    moja kablówka ma uruchomić cyfrową tv. Z tego co się orientuje to dekodery
    mają być Motorola VIP1910 HD
    Czarter dekodera ma wynosić 20zł/miesiąc.

    Szukałem trochę po sieci ale jakoś nie mogę odnaleźć cen takiego dekodera
    jakbym chciał go kupić. No właśnie:

    - ile kosztują takie dekodery na "wolnym rynku" ? i gdzie je można kupic ?
    - czy będę mógł podłączyć taki "własny" dekoder do osiedlowej kablówki i
    będzie on dzialać ?
    - czy kablówki kupują takie dekodery czy wynajmują ?
    - czy jest prawdopodobne że np. za dwa lata osiedlówka wymieni dekodery na
    inny sprzęt tak, że nie będę mógł korzystać z zakupionego przeze mnie ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-02-06 22:56:28
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 6 Feb 2009 22:11:39 +0100, "Piotrek"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam
    >moja kablówka ma uruchomić cyfrową tv. Z tego co się orientuje to dekodery
    >mają być Motorola VIP1910 HD
    >Czarter dekodera ma wynosić 20zł/miesiąc.

    a czy musisz kupic albo czy musisz "czarterowac"? A czy jest opcja, ze
    dostaniesz sama karta (z ewentualnym modulem CAM). Jest na rynku tyle
    fajnego sprzetu, wiec jest w czym wybierac.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2009-02-06 23:29:35
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > dostaniesz sama karta (z ewentualnym modulem CAM). Jest na rynku tyle
    > fajnego sprzetu, wiec jest w czym wybierac.

    nie wiem, nie znam dokładnej oferty jeszcze
    poza tym obawiam się, że kablówka może mnie bajerować w sprawie
    "konieczności" w zalezności od tego co będzie dla nich korzystniejsze
    a na sprzęcie wogóle się nie znam bo temat pojawił się niedawno...

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-02-07 14:11:35
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 7 Feb 2009 00:29:35 +0100, "Piotrek"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >"konieczności" w zalezności od tego co będzie dla nich korzystniejsze
    >a na sprzęcie wogóle się nie znam bo temat pojawił się niedawno...

    zapytaj sie, czy mozesz dostac tylko karte lub karte z modulem CAM, bo
    chcesz sobie kupic telewizor lcd z wbudowanym tunerem dvb-c (cyfrowy
    pod kablowke np. Sony Bravia takie cos moze miec), ale jest potrzebny
    modul CAM (takie cos, co sie wklada do tunera/dekodera a do tego cos
    karte kodowa/abonecka - i juz). I powiedz, ze nie chcesz miec
    dodatkowego gluta co pozera prad

    lub, ze chcesz sobie kupic Dreamboxa 7025 (taki zaawansowany tuner co
    moze miec kilka fajnych glowic/tunerow wbudowanych m.in. kablowa
    dvb-c. I zobaczysz co powiedza.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-02-07 14:13:43
    Od: a...@p...pl

    a tak naprawde jestes zdecydowany na cyfrowa kablowke? Wiesz co
    dokladnie ciebie interesuje i za ile? A moze jakas platforme cyfrowa
    lub 09.2009 w niektorych rejonach Polski startuje cyfrowa tv naziemna.
    W niedlugim czasie mozesz miec ze 14 programow. Warszasza,
    Srem/Poznan/Lubuskie (Zielona Gora/Gorzow).

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2009-02-07 15:00:23
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > W niedlugim czasie mozesz miec ze 14 programow. Warszasza,
    > Srem/Poznan/Lubuskie (Zielona Gora/Gorzow).

    na razie mam analogową kablówkę ale jakość wielu kanałów jest
    niewystarczająca, wręcz słaba (zwłaszcza wkurza słono opłacany Canal+).
    oczywiście zanim kupię cokolwiek to dobrze zapoznam się z ofertą i
    możliwościami. Ilość programów ma się zwiekszyć z ok. 60 do ponad 100 -
    zobaczymy co to będzie itd.
    Na pewno nie chcę iść w kierunku naziemnej cyfrowej TV, jak dla mnie
    zwłaszcza w zurbnizowanych terenach to chybiony kierunek. Jak się chce mieć
    cokolwiek więcej niż podstawa to i tak musisz zainwestować w satelitę albo w
    kablówke...

    Piotrek

  • 7. Data: 2009-02-07 16:30:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > W niedlugim czasie mozesz miec ze 14 programow. Warszasza,
    > Srem/Poznan/Lubuskie (Zielona Gora/Gorzow).

    Nie wiem jak w Lubuskim, ale w reszcie miejsc juz jest.
    Nazywa sie ze testowo, ale róznice jesli sa to na plus.

  • 8. Data: 2009-02-07 16:31:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na pewno nie chcę iść w kierunku naziemnej cyfrowej TV, jak dla mnie
    > zwłaszcza w zurbnizowanych terenach to chybiony kierunek.

    A to z jakiego powodu?
    Bo nie idzie się pochwalić przed sąsiadem że ma się 100 kanałów?
    Z których ogląda się w porywach 3?

  • 9. Data: 2009-02-07 16:50:12
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    > Bo nie idzie się pochwalić przed sąsiadem że ma się 100 kanałów?
    > Z których ogląda się w porywach 3?

    sąsiedzi mają tyle samo bo to ta sama kablówka :)
    no i ja oglądam nie 3 a już raczej nie te co są "naziemnie" dostępne
    i raczej nie pasjonuje mnie ilość ale jakość, która (mam nadzieję będzie
    dużo lepsza niż analogówka)

    Piotrek

  • 10. Data: 2009-02-07 18:24:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 7 Feb 2009 17:50:12 +0100, "Piotrek"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >i raczej nie pasjonuje mnie ilość ale jakość, która (mam nadzieję będzie
    >dużo lepsza niż analogówka)

    Możesz się zdziwić. Poważnie.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu