  • 1. Data: 2009-10-31 23:05:50
    Temat: Dekoder N i cyfra+ na spliterze
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Mam dwa dekodery N-TV i Cyfra+. Płacę 2 abonamenty.
    Chciałbym zrezygnowac z cyfry a spliterem podzielić kartę N-tv na te dwa
    dekodery (jeden oryginalny N a drugi to philips 3010). Ewentualnie mam
    jeszcze do dyspozycji trzeci dekoder pioneer 1520 ale wolę podzielić N-tv
    niż cyfrę.
    Da się czy nie bardzo?

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-10-31 23:18:44
    Temat: Re: Dekoder N i cyfra+ na spliterze
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Alti pisze:
> [...]
    > dekodery (jeden oryginalny N a drugi to philips 3010). Ewentualnie mam
    > jeszcze do dyspozycji trzeci dekoder pioneer 1520 ale wolę podzielić

    Jeden post wyzej temat byl poruszany. Nki jak narzie podzielic nie mozna
    a syfre jak najbardziej tak wosja droga to te tunery oddaj biednym i
    wez sobie nowke sztuke od syfry w Abo .

  • 3. Data: 2009-10-31 23:20:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dekodery (jeden oryginalny N a drugi to philips 3010). Ewentualnie mam
    > jeszcze do dyspozycji trzeci dekoder pioneer 1520 ale wolę podzielić N-tv

    A wątku wcześniej juz nie łaska przeczytać?

  • 4. Data: 2009-10-31 23:33:07
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał

    >tak wosja droga to te tunery oddaj biednym i wez sobie nowke sztuke od
    >syfry w Abo .

    A co z nimi nie tak? W czym bedzie lepszy nowy tuner od tych które mam?

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-10-31 23:34:07
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał

    > A co z nimi nie tak? W czym bedzie lepszy nowy tuner od tych które mam?

    I jaki mam w takim razie wziąć bo na stronie C+ pełno ich
    http://www.cyfraplus.pl/_pro_zestaw-do-odbioru-pro.h
    tml

    Wojtek

  • 6. Data: 2009-11-01 10:39:55
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Alti pisze:

    > Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I jaki mam w takim razie wziąć bo na stronie C+ pełno ich
> [...]

    Jak to jaki wziac ? Najlepszy
    http://www.cyfraplus.pl/_pro_dekoder-pvr-specyfikacj
    a-pro.html

  • 7. Data: 2009-11-01 11:23:03
    Od: "[MF]PL" <s...@W...gazeta.pl>

    games <g...@g...home.pl> napisał(a):

    > Jak to jaki wziac ? Najlepszy
    > http://www.cyfraplus.pl/_pro_dekoder-pvr-specyfikacj
    a-pro.html

    Ten tuner to niestabilny i niedopracowany gniot. Poczytaj zanim zdecydujesz

  • 8. Data: 2009-11-02 06:49:40
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Alti pisze:
> [...]
    > dekodery (jeden oryginalny N a drugi to philips 3010). Ewentualnie mam
    > jeszcze do dyspozycji trzeci dekoder pioneer 1520 ale wolę podzielić

    jeżeli chcesz dzielić na 2 to już masz. philips to stary badziew,
    wolny, ale działa i współpracuje ze spliterami.
    pionner 1530 to klasyka, kiedyś był niezwykle popularny.
    jeżeli nie zależy Ci na dobrej jakości lub masz tv crt
    to zostań na nich z cyfrą lub tnk (też działa na spliterze).
    n-ka nie współpracuje na razie ze spliterami, powód?
    nie co przystosowywać bo i tak karta jest sparowana z dekoderem.
    możesz poczekać, są już dekodery turbo, tyle że ze starym softem,
    jak będzie nowy to rusza multiroom.
    nie wiem czy to opłacalne, ważne że łączone mają być lanem,
    i nie wiem jaka opłata.

    jeżeli masz mieć coś więcej na min 3 tv to cyfra.
    jak podstawowe to tnk

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion