  • Data: 2010-08-29 11:44:44
    Temat: Re: Debil roku
    Od: MM <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-08-2010 o 09:11:57 Rychu <r...@a...pl> napisał(a):

    > np.
    > hamując przed światłami nigdy nie ustawiam się między tirami, a
    > jak już trzeba, to zostawiając taki odstęp przed poprzedzającym,
    > żebym zawsze miał czas na ucieczkę, jak ten z tyłu zacznie
    > hamować.

    To byś musiał mieć chyba z 100-200m odstępu, a wtedy ktoś zawsze będzie
    wjeżdżał przed ciebie.
    Ostatnio też jechałem za TIRem, duży odstęp, tir zaczął gwałtownie
    hamować, i ja też, nawet nie zdążyłem spojrzeć co się dzieje z tyłu jak
    już mi siedziała w bagażniku osobówka :(
    To był moment, nie wiadomo co się dzieje TIR hamuje, siwy dym, lata po
    drodze. Jakbym miał te 100 metrów odstępu to nie musiałbym tak ostro
    hamować lub też bym miał czas na ocenę sytuacji i uciec przed pajacem co
    się zagapił, ale wtedy zawsze by ktoś mnie wyprzedzał i sam bym nie mógł
    TIRa przeskoczyć...