  • Data: 2009-09-22 12:54:32
    Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Wrz, 14:24, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > 2. nacisnij podejrzany hamulec. podnies podejrzane kolo do gory.
    > zweryfikuj czy opor obrotu kola nie jest zbyt duzy.

    Można też po prostu przejechać się kawałek zahamować bez hamulców
    (silnik + nogi ;-)) i zobaczyć czy podejrzana tarcza nie jest ciepła/
    gorąca jak po hamowaniu. Czasami jak wpadnie jakiś syf między klocek a
    tarcze to potrafi wydawać inny dźwięk niż druga i wtedy wydaje się że
    odbija.

    > Opisywane objawy moga wystepowac kiedy np. masz za duzo plynu
    > hamulcowego w zbiorniczku lub kiedy zacisk jest zabrudzony/zuzyty. Z
    > tego co piszesz ogladal to mechanik wiec sadze, ze ww. potencjalne
    > przyczyny wyeliminowal. Moze to typtak?

    Efekt podobny jak z moim sprzęgłem i przypadkiem w którym Twoja
    sugestia okazała się pomocna ale czy takie coś może wystąpić przy
    dualu i działać tylko na jeden zacisk?

    --
    Artur