  • 11. Data: 2011-11-17 12:28:23
    Temat: Re: Dawno nie było flejma o wyższości RWD/FWD :)
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek"

    > eee tam RWD/FWD ... nie kupił Frigo ;-)

    Właśnie o takiej sytuacji pisałm w wątku "jakie opony-klasa średnia"
    Na co mi w tej sytuacji opona która jest rewelacyjna na mokrym? Na
    mokrym to na KAŻDEJ oponie mozna spokojnie pojechać, FRIGO przydaje się
    właśnie w takiej krytycznej sytuacji a jak widzicie na filmiku w MOIM
    mieście, Frigo sprawdza się doskonale.

  • 12. Data: 2011-11-17 13:41:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >eee tam RWD/FWD ... nie kupił Frigo ;-)

    A zebys wiedzial.
    Na Frigo nie mialby klopotow.

    J.

  • 13. Data: 2011-11-17 13:50:25
    Temat: Re: Dawno nie było flejma o wyzszosci RWD/FWD :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-11-2011 12:04, J.F pisze:

    > Ja tam wole rzeczowa dyskusje niz flejmy, wiec chcialem zwrocic uwage ze
    > na poczatku merc cofal, czyli naped mial na przednie kola, a to nic nie
    > pomoglo :-)

    Że jak? On ma jakiś płynnie przenoszony napęd? ;)

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2011-11-17 13:53:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

    >Że jak? On ma jakiś płynnie przenoszony napęd? ;)

    cofal - czyli os napedowa byla przednia osia w stosunku do kierunku
    jazdy :-)

    J.

    P.S. Przedni, tylny - bez roznicy
    http://www.youtube.com/watch?v=KiLP2RuZJMI

  • 15. Data: 2011-11-17 13:55:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >się właśnie w takiej krytycznej sytuacji a jak widzicie na filmiku w
    >MOIM mieście, Frigo sprawdza się doskonale.

    Ale widzisz - roznica jest taka ze jak cie jesienne opony zawioda jak
    na filmie, to pojedziesz taksowka albo wcale.
    A innym razem bedzie padal deszcz, bedziesz spokojnie jechal 80, i sie
    okaze ze zimowki faktycznie kiepsko trzymaja na mokrym :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-11-17 13:55:51
    Temat: Re: Dawno nie by?o flejma o wyzszosci RWD/FWD :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > cofal - czyli os napedowa byla przednia osia w stosunku do kierunku
    > jazdy :-)

    Ale silnik w bagazniku sie nie pojawil ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-11-17 13:57:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > P.S. Przedni, tylny - bez roznicy
    > http://www.youtube.com/watch?v=KiLP2RuZJMI

    Tutaj naped nie mial zadnego znaczenia, aaaaaaale gdyby byl obuty we
    Frigo to kto wie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-11-17 14:02:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-11-2011 13:53, J.F pisze:

    > cofal - czyli os napedowa byla przednia osia w stosunku do kierunku
    > jazdy :-)

    Ale przy zerowej przyczepności nie ma siły żeby tak "przerzucić" masę
    jak na suchym, więc ta praktyka traci na znaczeniu :)

    --
    Paweł

  • 19. Data: 2011-11-17 14:20:51
    Od: "xs" <x...@g...pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Wkładka tutaj nie za wiele zdziała, ciężko ruszyć coś co ma na dole
    > kilkaset Nm i jeszcze do tego automat..

    I do tego nie ma szpery, czyli tak naprawde naped na jedno kolo ;) O ile w
    fwd jest ciezki silnik ze skrzynia i sporo plynow, co dociaza przod to w rwd
    z tylu albo nic nie ma albo od biedy akumulator, no i efekty widac. Moj
    kolega mial w e36 ten sam problem, mocna benzyna, nowiutkie zimowki i wieczny
    problem z wyjazdem z parkingu. Dopiero ze szpera 20% zaczal normalnie
    wyjezdzac z parkingow ;) To powinno byc w serii przy mocniejszych silnikach,
    zadnej roznicy przy spokojnej jezdzie nie robi, a na mokrym czy sniegu
    trakcja duzo lepsza jak sie z dwoch kol odpycha.

  • 20. Data: 2011-11-17 15:28:23
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=ndedP_z4Nl0&feature=f
    vwp&NR=1