  • 11. Data: 2021-08-05 11:14:26
    Temat: Re: Dawno dawno temu ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Aug 2021 09:58:02 +0200, T. wrote:

    > Chyba najlepsze rozwiązanie to uchwyt na telefon z ładowarką, ale nie
    > indukcyjną. Powinno to wyglądać podobnie, jak ładowarki w formie
    > biurkowej podstawki na telefon. Wkłada się wygodnie i już, a wydajność o
    > niebo lepsza niż przy ładowaniu indukcyjnym.

    Ale standardu nie ma, i raczej nie bedzie.
    Wiec zostaje standard indukcyjny.

    W dodatku w samochodzie moga byc indywidualne gusta, jak ten telefon
    trzymac. I wszystkim nie dogodzisz.

    J.

  • 12. Data: 2021-08-05 12:41:35
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/08/2021 10:14, J.F wrote:

> [...]
    > Wiec zostaje standard indukcyjny.
    >
    > W dodatku w samochodzie moga byc indywidualne gusta, jak ten telefon

    Standard jest, tylko w wiekszosci chinskiego sprzetu konczy sie on na
    nadruku, a samo ladowanie indykcjne choc wygodne to jednak dosyc
    ulomne/wolne na to chwile.

  • 13. Data: 2021-08-05 13:22:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Aug 2021 11:41:35 +0100, K wrote:

    > Standard jest,

    Ale masz na mysli indukcyjny, a T mysli o jakims stykowym.
    Jakies kontakty w telefonie, ale gdzie te kontakty, w jakim rozstawie,
    jakie wymiary telefonu ... to sie chyba nie da.

    Chyba ze ... niech producent robi podstawke do telefonu, a
    ustandaryzujmy podstawe podstawki, aby sie ja dalo w kazdym
    samochodzie zainstalowac :-)

    J.

  • 14. Data: 2021-08-05 13:49:50
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/08/2021 12:22, J.F wrote:

> [...]
    >
    > Chyba ze ... niech producent robi podstawke do telefonu, a
    > ustandaryzujmy podstawe podstawki, aby sie ja dalo w kazdym

    tak, chodzilo mi o indukcyjny i ogolnie QC w przewodowych ladowarkach do
    telefonow. jedyna przewaga indukcji do aut to rozmiar i mozliwosc
    zamontowania ich wiekszej ilosci na parkingu ale zdecydowanie nie jest
    to na chwile obecna cos co moze zastapic zwykle ladowarki.

  • 15. Data: 2021-08-05 14:03:35
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-05 o 13:22, J.F pisze:

    > Ale masz na mysli indukcyjny, a T mysli o jakims stykowym.
    > Jakies kontakty w telefonie, ale gdzie te kontakty, w jakim rozstawie,
    > jakie wymiary telefonu ... to sie chyba nie da.

    W indukcyjnym właśnie nie masz, każdy producent umieszcza
    cewkę w innym miejscu. Przy płaskiej ładowarce stołowej nie ma
    to większego znaczenia. Przy samochodowej musisz kupić uchwyt
    zgodny z danym modelem.

    > Chyba ze ... niech producent robi podstawke do telefonu, a
    > ustandaryzujmy podstawe podstawki, aby sie ja dalo w kazdym
    > samochodzie zainstalowac :-)

    Pierniczysz.
    Typowy wieszak samochodowy na telefon ma tak dobrane uchwyty
    aby nie blokować gniazda. A gniazd ma już powszechnie przyjęty standard.
    Chesz ładowac to podpinasz kabel, nie chcesz nie podpinasz
    a telefon masz wygodnie w uchwycie.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2021-08-05 14:20:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.08.2021 o 09:58, T. pisze:

    > Chyba najlepsze rozwiązanie to uchwyt na telefon z ładowarką, ale nie
    > indukcyjną. Powinno to wyglądać podobnie, jak ładowarki w formie
    > biurkowej podstawki na telefon.

    I co, nie widziałeś takich ładowarek?

    > Wkłada się wygodnie i już, a wydajność o
    > niebo lepsza niż przy ładowaniu indukcyjnym.

    No właśnie nie bardzo, szybkie ładowarki indukcyjne są ... szybkie.

    > Niestety niektóre telefony
    > rozładowują się szybciej, niż ładuje ładowarka indukcyjna. W długich
    > trasach, całodziennych podróżach, to się nie sprawdza.

    Bo te telefony nie są do tego by jednocześnie z nich korzystać i je
    ładować. Przegrzewają się.

  • 17. Data: 2021-08-05 14:29:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.08.2021 o 11:14, J.F pisze:

    > Ale standardu nie ma, i raczej nie bedzie.
    > Wiec zostaje standard indukcyjny.
    >
    > W dodatku w samochodzie moga byc indywidualne gusta, jak ten telefon
    > trzymac. I wszystkim nie dogodzisz.

    Ładowarki biurkowe w domach też nie są popularne. Widocznie
    najpraktyczniejsze są kabelki :-) Tylko w samochodzie trzeba mieć na
    czym położyć telefon. A jak już jest stoliczek to można w niego wbudować
    do jego blatu ładowarkę indukcyjną bo niespecjalnie dużo różnych opcji
    jest. I ekran telefonu też można zduplikować bezprzewodowo. Nie trzeba
    wieszać telefonu.

  • 18. Data: 2021-08-05 14:31:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.08.2021 o 10:58, K pisze:

    > ladowanie indukcyjne jeszcze niedawno srednio dzialalo w telefonach, a
    > co dopiero naladowac tym samochod.

    No co Ty nie powiesz. A autobus Solaris ma ładowanie indukcyjne.

  • 19. Data: 2021-08-05 14:33:36
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.08.2021 o 12:17, K pisze:
> [...]
    ging-works-tesla-model-s/

    > nie wiem czy sie polepszylo, ile przez godzine naladujesz, 40km zasiegu?

    A ile potrzebujesz w małym samochodzie miejskim?

  • 20. Data: 2021-08-05 18:26:30
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/08/2021 13:33, ii wrote:

    > A ile potrzebujesz w małym samochodzie miejskim?

    100% w max 5 minut.