  • Data: 2011-06-03 14:04:47
    Temat: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-03 13:46, Don Pedro pisze:
> [...]

    Tez ich spotykam, ale sa nietrwali.
    Znaczy strasznie szybko mi znikaja w lusterkach.

    > Też uważam, że jest wielu motocyklistów wariatów.

    Wariaci to Ci co jada szybciej od Ciebie.
    Ci co jada wolniej to leszcze.
    Normalni to Ci co jada rowno z Toba - czyli przewaznie tylko Ty.
    :-)

    I dokladnie tak dziala skala oceny 99% kierowcow, niewazne czym akurat
    kieruja.

    > Nie zgodzę się tylko z
    > proporcjami, które podajesz. To niestety już tak jest, że niewielki
    > odsetek skrajnych zachowań w danej grupie zawsze rzutuje na postrzeganie
    > całej grupy jako takiej.

    Jesli chodzi o Wawe to absolutnie sie nie zgodze. Postrzeganie motocykli
    przez ogol (powiedzmy 99%) kierowcow samochodow jest pozytywne,
    conajmniej na poziomie zachowan na drodze.
    Cale to "rzutowanie" to robia media.
    I paru genitalnie odfiletowanych na tej liscie.

    KJ