  • Data: 2011-06-03 11:18:08
    Temat: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: K <b...@s...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-06-2011 11:06, Bartek Kacprzak pisze:
> [...]
    uderzyl-w-trzy-sa...

    > I jak? Dobrze ci bylo?
    > Zwaliles konia?

    no nie mierz wszystkich swoja miara, ja inaczej osiagam satysfakcje
    seksualna. misiu, darwin byl w sopocie i rozdawal nagrody - wiadomo ze
    komus musial dac. ja nie jestem z tych ktorzy kategorycznie twierdza ze
    zawsze wine ponosi motocyklista, jednak w tym przypadku kierowca
    motocykla byl totalnym debilem, a patrzac na ulice na ktorej odebral
    nagrode, istniala szansa ze mogl jeszcze pierdolnac np. matke z
    dzieckiem. wiec sie tak nie napinaj bo ci zylka pierdolnie.