  • 11. Data: 2009-03-26 08:07:30
    Temat: Re: Darmowy numer Simplus.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 14:19:10 +0100, Tomek wrote:

    >olej to chodź do play ;)

    Ale czy w Play jest darmowy numer ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2009-03-26 09:26:36
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    > Ale czy w Play jest darmowy numer ? :-)

    J., zadałem to pytanie wczoraj ;-) Parę postów wyżej tej samej dyskusji. No
    ale też nie dostałem odpowiedzi ...
    pozdro

  • 13. Data: 2009-03-26 18:07:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > olej to chodź do play ;)

    Nie za bardzo lubię latać po operatorach. Zastanawiam się czy problem nie
    jest konsekwencją zainstalowania programu AutoKoszt (pobrany za
    pośrednictwem portalu WP). Wcześniej dziwnie zniknęło Radio i pojawił się
    "błąd systemu". Wpisałem paliwo do programu i być może po tym straciłem
    Darmowy numer?

    neelix