  • 1. Data: 2016-03-03 20:05:33
    Temat: Darmowa nawigacja w Windows Phone.
    Od: nadir <n...@h...org>

    Czy darmowa nawigacja i mapy są dostępne tylko w telefonach Nokii, czy
    można też z takiej nawigacji skorzystać w każdym telefonie, byle miał
    Windowsa na pokładzie.
    Szukam czegoś co będzie awaryjną nawigacją, mają być w miarę aktualne
    mapy i ma być tanio. Najtańsze Lumie, to przynajmniej 400zł ale widzę,
    że są też telefony poniżej 250zł z Windowsem, tylko czy mają darmową
    nawigację, której da się używać?

  • 2. Data: 2016-03-03 20:36:52
    Temat: Re: Darmowa nawigacja w Windows Phone.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    >Czy darmowa nawigacja i mapy są dostępne tylko w telefonach Nokii,
    >czy można też z takiej nawigacji skorzystać w każdym telefonie, byle
    >miał Windowsa na pokładzie.

    Here jest tez na Andoida

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.he
    re.app.maps

    J.

  • 3. Data: 2016-03-03 22:10:03
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 03.03.2016 20:05, nadir wrote:
> [...]
    > mapy i ma być tanio. Najtańsze Lumie, to przynajmniej 400zł ale widzę,
    > że są też telefony poniżej 250zł z Windowsem, tylko czy mają darmową

    W Windows 10 Mobile nie ma już Here. Jest coś pod nazwą Windows Maps,
    różnie o tym piszą (raczej niefajnie :/). Własnego zdania nie mam, bo
    moja Lumia 10-ki jeszcze nie dostała.

  • 4. Data: 2016-03-03 23:27:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-03 o 20:36, J.F. pisze:

    > Here jest tez na Andoida
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.he
    re.app.maps

    Dobrze wiedzieć, właśnie ściągam na jeden z telefonów, zobaczę jak
    działa. Co ciekawe mapy Polski na Lumii zajmują 414MB a na Androidzie
    544. Skąd taka różnica?

  • 5. Data: 2016-03-09 18:09:24
    Od: guruzkrzaków <p...@h...pl>

    W dniu 2016-03-03 o 22:10, trolling tone pisze:

    > W Windows 10 Mobile nie ma już Here. Jest coś pod nazwą Windows Maps,
    > różnie o tym piszą (raczej niefajnie :/). Własnego zdania nie mam, bo
    > moja Lumia 10-ki jeszcze nie dostała.
    Here i tak jest dość słabe. Jak to darmówka. Od biedy da się tym
    posługiwać ale już nieraz chciało zaprowadzić w maliny. Najlepiej się
    nadaje na rower, żeby się ogólnie zorientować w położeniu.