  • Data: 2009-11-13 23:23:50
    Temat: Re: Dane w pamięci flash ARM7 w gcc
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konop wrote:
    > Jeśli jest OK, to o co chodzi?

    :D. To niestety niewystarczający powód żeby zamknąć temat. moze być OK
    tylko u mnie, na jakiejś wersji kompilatora, bądzi istnieje inny,
    oficjalny sposób.

    > Ja to robiłem w prostszy sposób:
    > const char t[1000] = ... ;

    Nie wiem czy napewno wyląduje to tam gdzie chcę.

    > Generalnie w prockach ARM7 nie ma z tym problemu, bo
    > dostęp jest taki sam jeśli idzie o sposób dostępu (do RAM i do Flash
    > jest taki sam).

    Jest problem, bo dane mogę zostac niepotrzebnie przeniesione z Flash do
    RAM na inicie programu i chce tego uniknąć możliwie w pewny sposób.

    > Generalnie warto by było żyć określenia const.

    Na codzień robie developing czegoś bardzo dużego, gdzie consty sa
    powszechne. Więc mam to we krwi i stosuje gdzie się da. Ale czy z const
    wynika od razu ladowanie się do flash, to pewny nie jestem, dlatego
    pytam jaka jest poprawna metoda.