-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Tue, 07 Oct 2014 23:11:29 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
References: <5431090e$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
<5433ae28$0$3167$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5433ae28$0$3167$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <54345702$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.156.148
X-Trace: 1412716291 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18095 83.11.156.148:64050
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1995
X-Received-Body-CRC: 3688641545
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546376
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-07 11:11, Jacek pisze:
> W dniu 2014-10-05 o 11:02, Olekx pisze:
>> Zastanawiam się nad tym co w tytule, bo np. obecne Audi A6 2.8 ma "do
>> setki" 7.7 sek (czyli nieźle jak na komfortową limuzynę).
>> W autobildzie znalazłem taki test:
>> http://www.autobild.de/artikel/audi-a6-lexus-gs-verg
leich-3770583.html
>>
>> Tu zmierzony czas 0-100 wyszedł... 8.5 sek (!). Ja rozumiem odchyłkę
>> 0.1-0.2 sekundy, ale 7.7 vs 8.5 to różnica dziwna.
> Sam jestem ciekaw, bo próbowałem już różne auta
> i ZAWSZE wychodziło mi 2-4 sekundy więcej, niż w katalogu. Jakoś
> specjalnie nie jestem powolny, żeby zwalić tę różnicę na powolną zmianę
> biegów.
Bo to nie jest takie proste.
Trzeba dobrze dobrać obroty przy których startujesz - nie spalić opony,
ale i żeby nie zamulić silnika niskimi obrotami.
Do tego dobrze rozgrzany olej w skrzyni i naprawdę bezlitosna zmiana
biegów z międzygazem.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.14 23:06 janusz_k
- 08.10.14 23:56 Olekx
- 09.10.14 00:09 Tomasz Pyra
- 09.10.14 15:05 Trybun
- 09.10.14 21:38 Tomasz Pyra
- 12.10.14 09:39 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=