-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: janusz_k <J...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dane na temat degradacji akumulatorów w samochodach Tesli
Date: Sun, 12 Jun 2016 19:02:21 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 22
Message-ID: <njk4iu$1v8t$1@gioia.aioe.org>
References: <nj3ohf$85r$1@dont-email.me> <nj4910$10tm$1@gioia.aioe.org>
<njjrca$u4l$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 6f4JdbTk4iw/MJgxkibTqw.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.1.1
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583538
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-06-12 o 16:25, Przyjazny pisze:
> On 2016-06-06 16:39, janusz_k <J...@o...pl> wrote:
>> W dniu 2016-06-06 o 13:58, Pszemol pisze:
>>> https://steinbuch.wordpress.com/2015/01/24/tesla-mod
el-s-battery-degradation-data/
>>>
>>>
>>> Dla mnie te wykresy uspokajają, bo myślałem że jak
>>> w laptopie, bateria po roku-dwu nadaje się do wyrzucenia.
>> W laptopie jest notorycznie przeładowywana i przegrzewana,
>> zauważ że w tel czy smartfonach wytrzymują znacznie dłużej.
>
> W porządnych laptopach to jednak są kontrolery ładowania które dbają o
> to żeby nie doładowywać baterii która miała 95% w momencie podłączenia
> prądu, dostosować tempo ładowania do temperatury itp. I to od kilkunastu
> co najmniej lat.
>
No ok i ile wytrzymuje?
--
Pozdr
Janusz_K
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO