  • 1. Data: 2009-07-08 15:56:20
    Temat: Dagestan - fotorelacja z czerwcowego wyjazdu
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    Cześć,
    wybraliśmy się z Buzarem i Ronem na mały ;) wypad do Dagestanu. Na
    mojej stronie - http://www.motopod.pl/pd - obszerna relacja i fotki.

    Film w produkcji - będzie z napisami zamiast lektora ;)

    Jarecki

  • 2. Data: 2009-07-08 19:29:30
    Temat: Re: Dagestan - fotorelacja z czerwcowego wyjazdu
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jarecki" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >Cześć,
    >wybraliśmy się z Buzarem i Ronem na mały ;) wypad do Dagestanu. Na
    >mojej stronie - http://www.motopod.pl/pd - obszerna relacja i fotki.

    Fajna relacja. Przez mapy długo to sie ładuje. Proponuje zrobić z mapek
    jpg-a, którego klikniecie wyśle nas dopiero do gugla.

    b.

  • 3. Data: 2009-07-08 19:32:34
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

> [...]
    b.googlegroups.com...
    >wybraliśmy się z Buzarem i Ronem na mały ;) wypad do Dagestanu. Na

    Fajna relacja. Świetny pomysł z zapisem trasy.

  • 4. Data: 2009-07-08 19:50:50
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 8 Lip, 21:32, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Przez mapy długo to sie ładuje. Proponuje zrobić z mapek
    > jpg-a, którego klikniecie wyśle nas dopiero do gugla.

    Będzie ciężko, ale się pokombinuje

    Jarecki

  • 5. Data: 2009-07-08 20:01:46
    Od: "rybak" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Jarecki" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >Cześć,
    >wybraliśmy się z Buzarem i Ronem na mały ;) wypad do Dagestanu.

    Fajna wyprawa, jestem pod wrazeniem. Uderza fakt, ze prawie nie mieliscie
    dnia bez przynajmniej jednej kontroli na drodze, masakra. Klimat ekspedycji,
    zdjecia, wywiady w gazecie i w tv to jakbym ogladal LWR albo jakis inny
    program na Discovery (ale to pozytywne porownanie) :) Przeczytalem calosc
    jednym tchem. Gratuluje.

    Pozdrawiam

    Dudas
    CBR1000F

  • 6. Data: 2009-07-08 20:04:12
    Od: "Dudas" <a...@p...pl>

  • 7. Data: 2009-07-08 22:17:38
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > Fajna relacja. Świetny pomysł z zapisem trasy.
    > Przez mapy długo to sie ładuje. Proponuje zrobić z mapek
    > jpg-a, którego klikniecie wyśle nas dopiero do gugla.

    Będzie ciężko, ale się pokombinuje

    Ja mam jedna uwage merytoryczna dotyczaca histori jakie Wam opowiadali nt. lotow
    na Buranie.
    Na Buranie nikt nigdy nie latal. Faktem jest iz konstrukcja jak na tamte czasu
    byla bardzo nowoczesna i zaawansowana, a nawet w wielu dziedzinach lepsza od
    rozwiazan rodem z USA, ale prawda jest taka ze w 1988 roku Buran wykonal jeden
    jedyny bezzalogowy (!) lot orbitalny. Program Buran nie zostal nigdy ukonczony
    przez ZSRR, sam wahadlowiec nie mial zainstalowanych systemow podtrzymywania
    zycia, zas istniejacy egzemplarz nawet nie przewidywal mozliwosci lotow
    zalogowych.

    BTW - opis wyprawy jest super. Ja w najblizsza sobote jade takze w traske -
    grubo ponad 2 t km w jedna strone..
    Ciekaw jestem jakie atrakcje mnie spotkaja :)

    Pozdro
    Z.

  • 8. Data: 2009-07-09 08:56:43
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Jarecki <j...@g...com> napisał(a):

    > Cze=B6=E6,
    > wybrali=B6my si=EA z Buzarem i Ronem na ma=B3y ;) wypad do Dagestanu. Na
    > mojej stronie - http://www.motopod.pl/pd - obszerna relacja i fotki.
    > Film w produkcji - b=EAdzie z napisami zamiast lektora ;)
    > Jarecki

    Rewelacja opis i cały wyjazd!
    Ale co mnie w pracy opieprzą za czytanie, to moje!
    Szacun :)

    Radek

  • 9. Data: 2009-07-09 11:12:00
    Od: Marcin Roszkowski <m...@g...com>

    On Jul 9, 12:17 am, "zonda" <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    > zycia, zas istniejacy egzemplarz nawet nie przewidywal mozliwosci lotow

    zgadza sie: buran nigdy nie polecial w przestrzen z zaloga. z tego co
    nam powiedziano, magamed tałboj był jednym z pilotów testujących w
    ziemskiej atmosferze.

  • 10. Data: 2009-07-09 14:49:59
    Od: August <t...@a...org>

    On 8 Lip, 22:01, "rybak" <a...@p...pl> wrote:

> [...]

    > Fajna wyprawa, jestem pod wrazeniem. Uderza fakt, ze prawie nie mieliscie
    > dnia bez przynajmniej jednej kontroli na drodze, masakra.

    Również gratuluję wspaniałego wyjazdu. Byłem 3 tyg. na Krymie, żałuję
    iż nie dalej, przepiękne tereny, tylko rzeczywiście milicja to ciągłe
    problemy. Bezczelnie podają miedzy posterunkami przez radio że jedzie
    jeleń, więc można płacić i płacić..

    pozdrav,
    August
    DR800 BIG