eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 37

  • 31. Data: 2012-07-15 08:22:10
    Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2012 22:39:28 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Kto Ci takich bzdur nagadał?

    Sam sobie nagadalem po kilku latach ujezdzania zagazowanego silnika. Jesli
    Twoje auto nie traci mocy przy przelaczeniu na LPG, podaj prosze marke, typ
    silnika i typ instalacji.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio


  • 32. Data: 2012-07-15 10:56:10
    Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
    Od: Krzbal <k...@o...pl>

    W dniu 2012-07-15 08:22, Maciek pisze:
    > Dnia Sat, 14 Jul 2012 22:39:28 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
    >
    >> Kto Ci takich bzdur nagadał?
    >
    > Sam sobie nagadalem po kilku latach ujezdzania zagazowanego silnika. Jesli
    > Twoje auto nie traci mocy przy przelaczeniu na LPG, podaj prosze marke, typ
    > silnika i typ instalacji.
    >

    Skoda Octavia Tour 1,6 (102KM) - firmowa instalacja LPG (dedykowana BRC)
    - żadnej różnicy w eksploatacji - spalanie LPG po 10kkm przebiegu ok. 8l.

    --
    Pozdrawiam
    Krzbal



  • 33. Data: 2012-07-15 12:01:00
    Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 10:56:10 +0200, Krzbal napisał(a):

    > Skoda Octavia Tour 1,6 (102KM) - firmowa instalacja LPG (dedykowana BRC)
    > - żadnej różnicy w eksploatacji - spalanie LPG po 10kkm przebiegu ok. 8l.

    Pozazdroscic. U mnie roznica jest i zadna regulacja nie jest w stanie tego
    zmienic. Przypuszczam, ze dotyczy to wiekszosci instalacji II gen. W
    nowszych moze byc lepiej.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio


  • 34. Data: 2012-07-15 16:06:03
    Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 12:01:00 +0200, Maciek napisał(a):

    > Pozazdroscic. U mnie roznica jest i zadna regulacja nie jest w stanie tego
    > zmienic. Przypuszczam, ze dotyczy to wiekszosci instalacji II gen. W
    > nowszych moze byc lepiej.

    Raczej - kiepsko wyregulowanych przez tak zwanych 'fachowców' ;)

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 35. Data: 2012-07-15 19:47:56
    Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-15 08:22, Maciek pisze:
    > Dnia Sat, 14 Jul 2012 22:39:28 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
    >
    >> Kto Ci takich bzdur nagadał?
    >
    > Sam sobie nagadalem po kilku latach ujezdzania zagazowanego silnika. Jesli
    > Twoje auto nie traci mocy przy przelaczeniu na LPG, podaj prosze marke, typ
    > silnika i typ instalacji.
    >

    Moje byłe. Peugeot 306 Ph3, silnik 1.4 (TU3JP) 8V 75KM. Instalacja IV
    gen. oparta na sterowniku Stag 300.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 36. Data: 2012-07-15 23:16:45
    Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
    Od: Arek <a...@g...com>

    Porównywanie instalacji II gen na śrubkę bez blosa z odpowiednio dobraną sekwencją ma
    się jak osioł do konia. Masz kompletnie mylne wrażenia.


  • 37. Data: 2012-07-16 05:33:31
    Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 14:16:45 -0700 (PDT), Arek napisał(a):

    > Porównywanie instalacji II gen na śrubkę bez blosa z odpowiednio dobraną sekwencją
    ma się jak osioł do konia. Masz kompletnie mylne wrażenia.

    No wiec ciesze sie, ze nie mialem racji :) Co nie zmienia mojej opinii, ze
    w trasach, w samochodzie zaladowanym na full lepiej niz silnik na Pb/LPG
    bedzie sprawowal sie diesel o porownywalnej mocy, ale sporo wyzszym
    momencie obrotowym.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: