  • 11. Data: 2018-04-02 12:57:56
    Temat: Re: Da sie z 250 do 120kmh? da sie. I to u niemca.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-02 o 03:26, Poldek pisze:

    > Efekt Dopplera?

    Jedynka nieuku, kombinuj dalej.
    A może znowu nie doczytałem że gość w tej tesli zamontował
    stację bazową z iluś metrową anteną? :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2018-04-02 19:42:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 08:26 <s...@g...com> pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=C8CgeT_qpB0
    >
    > To tak apropos wątku z bmw i rozwałką skody.
    >
    > Jak zapierdalac to trzeba jednak hamowac kiedy trzeba. I widac ze jednak
    > nawet u niemca nie ma rózowo i czasem dosyc troche trwa wyprzedzanie sie
    > pojazdów.
    >
    > Ale pewnie zaraz tu sie ujawnią ci co powiedzą że to nasi jechali bo
    > niemce by tak nie robili :)

    Wszędzie jest podobnie. We Francji czy Włoszech wygląda to jeszcze gorzej.
    Francuz wyprzedza mając 132km/h (przy 130 dopuszczalnej) - wygląda to
    identycznie jak u nas na A4 przy wyścigach tirów.
    Generalnie na zachodzie kierowcy wyprzedzają na tempomacie (daje dwa
    plusiki w górę) - jak ktoś chce szybciej to ma ciągle "rwaną" jazdę - jak
    na tym filmiku (choć tu jest marny ruch i jeszcze nie ma tragedii).

    TG

  • 13. Data: 2018-04-02 20:14:49
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 19:42:24 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisał:
> [...]
    > plusiki w górę) - jak ktoś chce szybciej to ma ciągle "rwaną" jazdę - jak
    > na tym filmiku (choć tu jest marny ruch i jeszcze nie ma tragedii).
    Hm. A ja dzisiaj wracałem do Wawy z lubelszczyzny przez DK17 i byłem bardzo
    pozytywnie zaskoczony zachowaniem naszych rodzimych kierowców na 2-pasmówce. Lubię
    szybką jazdę i, nie chwaląc się, mam czym pocisnąć, więc to zazwyczaj ja wyprzedzam.
    Dzisiaj nawet jeśli któryś akurat wyprzedzał, to widząc mnie w lusterku zaraz po
    wyprzedzeniu zjeżdżał na prawy pas mimo, że przed sobą miał jeszcze kilka następnych
    aut do wyprzedzenia.
    Nie wiem, może to ta trójramienna gwiazda na moim grilu robi takie wrażenie. :)
    CTP

  • 14. Data: 2018-04-02 22:11:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 02 Apr 2018 19:42:22 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Wszędzie jest podobnie. We Francji czy Włoszech wygląda to jeszcze gorzej.
    > Francuz wyprzedza mając 132km/h (przy 130 dopuszczalnej) - wygląda to
    > identycznie jak u nas na A4 przy wyścigach tirów.

    Ale moze to nie przeszkadza az tak bardzo, skoro tez sie boisz 135
    przekroczyc :-)

    > Generalnie na zachodzie kierowcy wyprzedzają na tempomacie (daje dwa
    > plusiki w górę) - jak ktoś chce szybciej to ma ciągle "rwaną" jazdę - jak
    > na tym filmiku (choć tu jest marny ruch i jeszcze nie ma tragedii).

    Zachod niejeden kraj ma - w Niemczech sie wyprzedza na tempomacie, ale
    tam to raczej dwa minusiki w dol - zeby zwolnic za wolniejszym, zanim
    ten nie bedzie mogl zjechac.

    J.

  • 15. Data: 2018-04-03 00:14:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-02 o 12:57, RadoslawF pisze:

    > Jedynka nieuku, kombinuj dalej.
    > A może znowu nie doczytałem że gość w tej tesli zamontował
    > stację bazową z iluś metrową anteną?  :-)

    Masz rację - nie kupisz sobie Tesli :-(

  • 16. Data: 2018-04-03 00:19:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-02 o 22:11, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Zachod niejeden kraj ma - w Niemczech sie wyprzedza na tempomacie, ale
    > tam to raczej dwa minusiki w dol - zeby zwolnic za wolniejszym, zanim

    U nas jedzie się na tempomacie aktywnym i nie robi się scen.
    Chyba, że trafi się taki mistrz kierownicy w BMW, co kończy na Skodzie z
    niewinnymi ludźmi.

  • 17. Data: 2018-04-03 18:20:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 22:11 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale moze to nie przeszkadza az tak bardzo, skoro tez sie boisz 135
    > przekroczyc :-)

    Nieuprawniony wniosek :-)
    Na szczęście Francja to nie Austria, gdzie za każdym rogiem fotoradar i
    patrol policji. Jedynie na pomiar odcinkowy trzeba uważać.

    > w Niemczech sie wyprzedza na tempomacie, ale
    > tam to raczej dwa minusiki w dol - zeby zwolnic za wolniejszym, zanim
    > ten nie bedzie mogl zjechac.

    10% Niemców pewnie robi tak jak napisałeś - pozostałe 90% tak jak ja
    napisałem.
    Poza tym ten co daje przy wyprzedzaniu minusa, robi tak, bo przed nim
    jedzie ten co przy wyprzedzaniu dał 2 plusiki :-)

    TG

  • 18. Data: 2018-04-03 18:23:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 00:19 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > U nas jedzie się na tempomacie aktywnym i nie robi się scen.
    > Chyba, że trafi się taki mistrz kierownicy w BMW, co kończy na Skodzie z
    > niewinnymi ludźmi.

    Tempomat, zwłaszcza aktywny to zagrożenie na drodze.
    Całkowicie usypia czujność kierowcy. Unikaj dłuższej jazdy na tempomacie
    bo nie znasz dnia ani godziny.

    TG